ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΑ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!

ΜΥΣΤΗΡΙΑ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΑ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!

 Αν έχετε αμφιβολία για τη δυνατότητα ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν κάνει « μαύρα έργα » είστε γελασμένοι, οι μηχανικοί τους έχουν την ικανότητα να κατασκευάσουν κρυφά μια υπόγεια σωλήνα μεταφοράς . Εδώ είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του άρθρου που εμφανίστηκε στο Los Angeles Times εφημερίδα στις 11 Ιουνίου 1972.

Πρόκειται για μια συνέντευξη με τον επικεφαλή φυσικό στο Ράντ Κορπορέϊσιον « think tank », για το πώς οικονομικά και τεχνολογικά είναι εφικτό και φιλικό προς το περιβάλλον μια τέτοια κατασκευή « Πολύ Υψηλή Ταχύτητα διέλευσης » ονόματι ( VHST ) του δικτύου που θα ήταν αν η εργασία σε αυτό είχε αρχίσει.

 LA Times, 11 Ιουνίου, 1972

“BEGIN QUOTE “

Λος Άντζελες
στη Νέα Υόρκη σε μισή ώρα;
10000 – MPH Σχέδιο τρένου σήραγγα Αναπτύχθηκε

από τον συγγραφέα επιστημονικής Times – Γιώργος Γκέτζ

Ένας φυσικός στο Rάnd Corporation έχει επινοήσει ένα σύστημα ταχείας διέλευσης για να σας πάρει από το Λος Άντζελες στη Νέα Υόρκη σε μισή ώρα για 50 δολάρια. Η υπάρχουσα τεχνολογία έκανε ένα τέτοιο σύστημα να είναι εφικτό και το ίδιο κάνει και μια ανάλυση του κόστους. Η ουσία της ιδέας είναι να σκάφτει ένα τούνελ  κατά μήκος των σημερινών οδών των ΗΠΑ μεταξύ αυτοκινητοδρόμων Ν66 και 30. Η σήραγγα θα περιλαμβάνει αρκετές μεγάλες σωλήνες για το ταξίδι του East West με τρένα που θα αιωρούνται σε μαγνητικά πεδία και θα κινούνται με ταχύτητες πάνω από 10.000 μίλια/ώρα. Οι επιβάτες θα αντιμετωπίζουν κατά την επιτάχυνση, μια δύναμη προς τα πίσω και κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης μια δύναμη προς τα μπροστά.

Σύμφωνα με την ΥΑ Salter Jr. επικεφαλής του τμήματος φυσικών επιστημών στο RAND, την ιδέα της υψηλής ταχύτητας σιδηροδρομικό ταξίδι με ηλεκτρομαγνητική αναστολή, υπεβλήθη για πρώτη φορά το 1905 και κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στην πραγματικότητα το 1912. Τα τρένα που προτείνονται τώρα θα είναι μόνο σαν αυτοκίνητα και όχι σαν πραγματικά τρένα, και θα είναι αρκετά μεγάλα για να μεταφέρουν τόσο επιβάτες όσο και εμπορεύματα, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων εμπορευματοκιβωτίων και αυτοκινήτων.

Θα μπορούσε να φέρει Αυτοκίνητα

Νέα Υόρκη – Λος Άντζελες  σε ένα λεπτό ή ακόμη και 30 δευτερολέπτων. Από την κύρια γραμμή τους θα έχει ενδιάμεσες στάσεις στο Amarillo και το Σικάγο. Τροφοδοτικές γραμμές θα καλύπτουν τις κύριες γραμμές και στις δύο τοποθεσίες. Θα μπορούσε επίσης να υπάρχουν θυγατρικές γραμμές που έρχονται σε δύο κύριους τερματικούς σταθμούς από πόλεις, όπως το Σαν Φρανσίσκο, Βοστώνη και την Ουάσιγκτον. Η κύρια ιδέα της VHST ήταν, η πολύ υψηλή ταχύτητα διέλευσης, που αναπτύχθηκε αρχικά στο σχέδιο για το δορυφορικό πρόγραμμα με υπερηχητικές ταχύτητες του αεροσκάφους. Ο Salter, δήλωσε σε συνέντευξή του: “Οι υπόγειες σωλήνες ήταν και προτείνεται ως εναλλακτική λύση, ίσως δεν είναι αρκετά σοβαρά, αλλά σύντομα έγινε προφανές ότι η ιδέα μιας σήραγγας που περιέχει τέτοιες σωλήνες είχε πολλά πραγματικά πλεονεκτήματα. “, είπε.

Διατήρηση της Ενέργειας

Κατ ‘αρχάς εξήγησε, υπάρχει το εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα της χρήσης και της διατήρησης των τεράστιων ποσών ενέργειας που απαιτείται για να κινηθούν τα οχήματα σε τέτοια μεγάλη ταχύτητα.

« Ένα αεροπλάνο που ταξιδεύει πιο γρήγορα από τον ήχο χρησιμοποιεί ένα μεγάλο μέρος των διαθέσιμων ενεργειακών εφοδιασμών του, μόνο στην αναρρίχηση σε υψόμετρο όπου οι ταχύτητες για το οποίο έχει σχεδιαστεί  ». Ο Salter, δήλωσε: “Αυτό είναι αλήθεια με τους Πυραύλους. Μεγάλο μέρος της ενέργειας τους δαπανώνται και χάνονται για πάντα προσπαθώντας να βγουν από την ατμόσφαιρα. ”

Αυτό δεν θα ισχύει για τα τρένα VHST σύμφωνα με τον Salter. Οι σωλήνες θα πρέπει να αδειάζουν από αέρα, σχεδόν στο σημείο του κενού, έτσι ώστε τα τρένα δεν θα χρειάζονται πολλή δύναμη για να ξεπεράσουν την αντίσταση του αέρα. Δεν θα χρειάζεται καν να είναι βελτιωμένα. Εκτός από την ηλεκτρομαγνητική σιδηροτροχιά, οι αντιτιθέμενοι βρόχοι των καλωδίων ηλεκτρομαγνητικής στα πατώματα από τα οχήματα θα  ψύχονται με υγρό ήλιο για να εξαλείψουν ηλεκτρική αντίσταση.

Σπάσιμο, παράγει ισχύ

Εξίσου σημαντικό, τα οχήματα θα ήταν, όπως ντεμοντέ αυτοκίνητα τρόλεϊ, με  παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας καθώς θα σπάσει σε μια στάση.

” Δεδομένου ότι τα τρένα θα αποχωρήσουν από τη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες ταυτόχρονα κάθε λεπτό, η ενέργεια που παράγεται από τα αυτοκίνητα που έρχονται σε σπάσιμο του τερματικού σταθμού θα πρέπει να μεταφερθούν στις γραμμές ηλεκτρικού ρεύματος που θα  προωθεί το τρένο με τον άλλο τρόπο.”

” Για παράδειγμα, θα υπάρξουν σημεία στα μισά του δρόμου ανάμεσα σε κάθε στάση. Τα τρένα θα χρησιμοποιήσουν την ισχύ για να πάρει το εν λόγω σημείο στα μισά του δρόμου, και θα παράγει ενέργεια το άλλο μισό της διαδρομής μέχρι το τέρμα. Κάθε ένα θα χρησιμοποιήσει την ενέργεια που παράγεται από τα τρένα που κινούνται προς την αντίθετη κατεύθυνση . ”

Αυτός είναι ο τρόπος με οχήματα τρόλεϊ που έχουν λειτουργήσει για ογδόντα χρόνια την κατάληψη της ισχύς από τις εναέριες γραμμές κατά την επιτάχυνση ή το τρέξιμο μαζί με σταθερή ταχύτητα, δύναμη και  θέση πίσω στις γραμμές, ενώ το σπάει ή ρολάρει. Το μεγάλο μειονέκτημα του συστήματος Salter είναι το κόστος της κατασκευής σηράγγων  σε ολόκληρο το έθνος. Παραδέχτηκε ότι θα είναι ακριβό, αλλά αυτό δεν τον αποθαρρύνει. ” Μετά την διάνοιξη όταν τελειώσει, οτιδήποτε άλλο θα είναι σχεδόν δωρεάν. Είπε: ” Ακόμη και στο χαμηλό δίκαιο προτείνει, το τεράστιο χρέος που δημιουργήθηκε από την διάνοιξη σηράγγων θα αποσβεστεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, εάν ο αριθμός των επιβατών και του ποσού των εμπορευματικών μεταφορών ανήλθε στις προσδοκίες του Salter. Πρωταγωνιστεί η σήραγγα που θα μεταφέρει 7 ή 8 εκατομμύρια τόνους φορτίου την ημέρα και ότι οι επιβάτες θα λάβουν για να ταξιδεύουν πέρα δώθε μεταξύ της ανατολικής Δυτικής Ακτής άμεσα ως έχουν σήμερα οι πτήσεις μεταξύ Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες.

« Η τεχνολογία του είναι πολύ πιο εύκολο από ό,τι αναπτύχθηκε το διαστημικό πρόγραμμα ». ο Salter είπε.

Και οι σήραγγες, πρόσθεσε, δεν χρειάζεται να είναι τόσο ακριβές όπως κάποιοι άνθρωποι σκέφτονται. Το πιο ακριβό πράγμα είναι οι  γραμμές  στην επιφάνεια, τα κτίρια, την απόκτηση δικαιώματος των δρόμων και την αφαίρεση που ξεχωρίζουν με την επιλεγμένη διαδρομή. Η σήραγγα δεν θα επιβαρύνεται με αυτό το βάρος. Η σήραγγα, που εκτός από σωλήνες για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων από τα οχήματα, θα μεταφέρει πολλές από τις επιχειρήσεις της κοινής ωφελείας αρμαθιών τώρα σε όλη την ύπαιθρο, ο Σάλτερ είπε ότι αυτή η υπόγεια δύναμη “γραμμών” θα μπορούσε να υπέρ-ψυχθεί με ήλιο, όπως οι βρόχοι ηλεκτρομαγνητικών δομών στα πατώματα από τα οχήματα. Είπε ότι αυτό θα μειώσει έτσι την δύναμη αντίστασης που θα μπορούσαν να μεταφερθούν από το ένα άκρο της χώρας στην άλλη, χωρίς σημαντική απώλεια. Προς το παρόν μεγάλη απόσταση μεταφοράς του ρεύματος είναι δύσκολη λόγω του χαμένου  ποσού της ενέργειας.

Είπε: < ακτίνες λέιζερ θα μπορούσαν να μεταφέρονται στο τούνελ για την στιγμιαία μετάδοση των μηνυμάτων. Ακόμα και το ταχυδρομείο θα μπορούσε να πάει με σωλήνες πεπιεσμένου αέρα στη σήραγγα. Όλα αυτά θα εξοικονομήσουν χρήματα και  θα αποσβέσουν ταχύτητα, με αποτέλεσμα τη μείωση του συνολικού κόστους των σηραγγών  >. Ο Σάλτερ είπε: < περίπου 8000 μίλια της σήραγγας σκάφτηκαν σε Αμερική και  Δυτική Ευρώπη στη δεκαετία του 1960 . Αυτό περιλαμβάνει φρέατια ορυχείων. Αλλά η υφιστάμενη τεχνολογία σηράγγων  θα μπορούσε να βελτιωθεί σημαντικά, υπάρχουν πολλά τούνελ σκαμμένα σήμερα σχεδόν όπως θα ήταν στο σκοτάδι των ηλικιών. Τρύπες με   τη χρήση μηχανημάτων με περιστροφικά κομμάτια οι μέθοδοι των σηράγγων που μπορούσαν να βελτιωθούν. Η σήραγγα θα μπορούσε να εργαστεί με ένα από τα πολλά «πρόσωπα», για παράδειγμα: οι ηλεκτρονικές ακτίνες ή ακόμη και το νερό θα χρησιμοποιούνται για τη διάνοιξη οπών για ανατινάξεις  >.

 Ταξίδι με Αεροπλάνο

Οι προβλέψεις των μελλοντικών αεροπλάνων και αυτοκινήτων για ταξίδια στις Ηνωμένες Πολιτείες, και το μέλλον των τρένων και φορτηγών μεταφοράς εμπορευμάτων, δείχνουν ότι η ιδέα του τούνελ  του Σάλτερ δεν είναι φαντασίωση επιστημονικής φαντασίας . Θα υπάρξουν στο μέλλον χώρος μέσα στις σήραγγες για όλες τις απαραίτητες μεταφορές από ό, τι θα γίνει σε οποιαδήποτε εφικτό αριθμό από τις εγχώριες αερογραμμές και αυτοκινητοδρόμους . Η πρόταση Σάλτερ, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, λένε ότι είναι κατ ‘εξοχήν πρακτικό για το χειρισμό όλων των αναγκαίων κινήσεων καθαρά  χωρίς να μολύνει τον αέρα στην  επιφάνεια.

Αλλά αυτό το σύστημα ποτέ θα αναπτυχθεί; Ο ίδιος ο Σάλτερ δεν είναι αισιόδοξος. “Ίσως” είναι το πώς το θέτει ο ίδιος.

< Δεν είμαι τόσο αισιόδοξος σχεδόν για τις πολιτικές πτυχές του προβλήματος όπως και εγώ για την τεχνική ικανότητα μας να γίνει η δουλειά  >.

<  Η ιστορία δείχνει ότι κάποιοι, προφανώς το κάνουν εφικτό και πρακτικό ως έργο, όπως η σήραγγα της σύνδεσης Αγγλίας και Γαλλίας στο πλαίσιο του αγγλικού καναλιού, θα μπορούσε  να αναβληθεί για αιώνες, λόγω της πολιτικής πίεσης. Από την άλλη πλευρά, οι κοινωνίες με σχετικά πρωτόγονη  τεχνολογία μπορεί να εκτελεί τα κατορθώματα μηχανικής όπως την ανέγερση της όρασης! >

Είναι το VHST φανταστικό; Για να το φτιάξετε και  για να πάρετε τη σωστή προοπτική πρέπει να κοιτάξουμε πίσω 100 χρόνια. Είπε ο Σάλτερ.

Με τη σύγκριση των μεταφορών πριν από έναν αιώνα και τη σημερινή μεταφορά, το ένα παίρνει μια καλύτερη αίσθηση για το πόσο πρακτικό είναι το VHST. Φαίνεται να είναι ένα λογικό επόμενο βήμα, και πολύ πιο πρακτικό από τις εναλλακτικές λύσεις της πλήρωσης των αυτοκινητοδρόμων και των αερογραμμών  με όλο και περισσότερα ατομικά καθοδηγούμενα οχήματα. < Αυτό από μόνο του είναι ένας καθοριστικός λόγος του συστήματος μεγάλης ταχύτητας  >.  Είπε ο Σάλτερ. Υπάρχουν και  άλλοι, σύμφωνα με τον ίδιο.

< Δεν μπορούμε πλέον να συνεχίσουμε επ ‘αόριστον  να μολύνουμε τους ουρανούς με τη θερμότητα, τις χημικές ουσίες, για να μην αναφέρουμε το θόρυβο >.

< Πρέπει επίσης να πάρετε τα φορτηγά και πολλά από τα αυτοκίνητα από την εθνική οδό για να γίνουν οι δρόμοι πιο εύκολοι στην προσπέλαση για τους οδηγούς που οδηγούν το αυτοκίνητο της οικογένειας για τη διασκέδαση και την ευκολία.”

“QUOTE ΑΡΘΡΟ ΤΕΛΟΣ”

 Πρόσθετε : RAND – Ρόμπερτ Σάλτερ  έγγραφα σχετικά με πολύ  Πολύ Υψηλή Ταχύτητα διέλευσης ( VHST ) ή Πλανητικές Μεταφορές ( PLANETRAN ) συστήματα σχεδιασμού είναι διαθέσιμα μέσω των συνδέσμων RAND πριν από κάθε αριθμό εγγράφου.

RAND

Έγγραφο αριθ.: Π-4874 Έτος: 1972 Σελίδες: 17
Τίτλος: . Η πολύ υψηλή ταχύτητα Σύστημα Διαμετακόμισης
Συγγραφέας (-ες): Robert M. Salter Κόστος: 10,00 δολάρια Λέξεις-κλειδιά : Ατμοσφαιρική ρύπανση; Πολεοδομία; Ρύπανσης; Αστικών Συγκοινωνιών!!!
ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Περιγραφή της πολύ υψηλής ταχύτητας διέλευσης (VHST) του λειτουργικού συστήματος στην δική του εσώτερη ατμόσφαιρα σε εκκενωμένους σωλήνες, σε υπόγειες σήραγγες. Οι περισσότερες περιπτώσεις θεωρείται  ότι θα παίρνει λιγότερο χρόνο για να πάει από την μια πλευρά του ωκεανού στην άλλη στις ΗΠΑ, (πχ 21 λεπτά!!!!) από ό, τι χρειάζεται ένα αεροσκάφος να αναρριχηθεί σε υψόμετρο αποτελεσματικής λειτουργίας. Τubecraft VHST για βόλτα, που θα οδηγούνται από ηλεκτρομαγνητικά κύματα (ΕΜ). Στην επιτάχυνση, θα απασχολεί την ενέργεια του περιβάλλοντος στον τομέα EM!!  Στην  επιβράδυνση, θα  επιστρέφει το μεγαλύτερο μέρος αυτής της ενέργειας στο σύστημα. Στο συστήματα σήραγγας θα μοιράζονται από το πετρέλαιο, το νερό, και των αγωγών φυσικού αερίου!! Κανάλια με λέιζερ, μικροκυμάτων με κυματοδηγούς!!  Ηλεκτρικές γραμμές ρεύματος, συμπεριλαμβανομένων υπεραγώγιμων αυτών!!  Και συστήματα εμπορευματικών μεταφορών. Περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη θα είναι σημαντικά, και η τεχνολογία για την κατασκευή και τη λειτουργία του συστήματος. Σελ. 17

RAND

Έγγραφο αριθ.: Π-6092 Έτος: 1978 Σελίδες: 35

Τίτλος: . Trans-πλανητικά συστήματα μετρό: Με άνθηση Δυνατότητας
Συγγραφέας (-ες): Robert M. Salter Κόστος: 10,00 δολάρια Λέξεις-κλειδιά: Πιέζει! Σήραγγες! υπόγειες κατασκευές! Αστικών Συγκοινωνιών
ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Περιγράφει μια έννοια που ονομάζεται μετρό ” PLANETRAN “αποτελείται από ηλεκτρομαγνητικά συστήματα που θα υποστηρίζεται και θα προωθεί τα οχήματα που ταξιδεύουν στο υπόγειο εμμέσων σωληνώσεων, θα μπορούν να διασχίσουν τις Ηνωμένες Πολιτείες σε μία ώρα. Έχει σχεδιαστεί για τη διασύνδεση με τα τοπικά συστήματα διαμετακόμισης, καθώς και για το συγκρότημα σηραγγών. Περιέχει επίσης τη μετάδοση χρησιμότητας και βοηθητικά τη μεταφορά εμπορευμάτων στα συστήματα. Οι σήραγγες θα αντιπροσωπεύουν μια σημαντική προβληματική περιοχή με το μεγαλύτερο μέρος του κόστους. Θα τοποθετηθεί αρκετές εκατοντάδες πόδια υπόγεια σε στερεά πετρώματα. Θα απαιτήσει προηγμένα διατρητικά μηχανήματα, όπως υπερυπερηχητικών spallation βλήμα, συσκευές λέιζερ και το SUPTERRENE θερμαινόμενο σωλήνα βολφραμίου που λιώνει ή κάνει σύντηξη στα πυριγενή πετρώματα!!!!

Το PLANETRAN έχει βαθμολογηθεί ως ένα σύστημα υψηλής πεποίθησης στη διατήρηση της ενέργειας. Για κάθε όχημα που  θα  επιταχύνεται, υπάρχει μια επιβράδυνση σε ένα γειτονικό σωλήνα. Τα οχήματα που θα επιστρέφουν θα έχουν  επιβράδυνση της ενέργειας στο σύστημα. Οι σωλήνες θα  έχουν μειωμένη ατμόσφαιρα, έχοντας μηδαμινές απώλειες πολύ μικρότερες από ό, τι τα αεροσκάφη. Οι ακτές προς τα παράλια του ενεργειακού κόστους αναμένεται να είναι λιγότερο από $ 1,00 ανά επιβάτη. (Παρουσιάστηκε στο AAAS Ετήσια Συνάντηση, Ουάσιγκτον, DC, Φεβρουάριος 1978.) 35 σελ.

RAND

Κανένα έγγραφο: N-3280-AF/NASA Έτος: 1992 Σελίδες: XXIII, 94 ISBN: 0833020099
Τίτλος: Διάστημα και Δύναμη  επιφάνειας για την Πρωτοβουλία και για την Εξερεύνηση του Διαστήματος:. Τα αποτελέσματα από το έργο Outreach
Συγγραφέας (-ες): Calvin Shipbaugh, Kenneth A. Solomon , Νταν Γκονζάλες, Μάριο Λ. Τζανκόσα, Θεόδωρος W. Μπάουερ, Robert M. Salter Κόστος: 7,50 δολαρίων

Λέξεις-κλειδιά: Ηλεκτρική ενέργεια στην αστροναυτική! Διαστημικά οχήματα – Βοηθητική – Τροφοδοσία! Εξωγήινη βάση – Ενεργειακή κατανάλωση!! Σημείωση:RAND/WD- 5192-AF/NASA? RAND/N-3283-AF/NASA? RAND/N-3284-AF/NASA? RAND/N-3287-AF/NASA

ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Το παρόν σημείωμα περιγράφει τα ευρήματα του χώρου και των επιφανειακών πάνελ ισχύος, μια από τις οκτώ ομάδες έργου αξιολόγησης υποβολές στην Εξερεύνηση του Διαστήματος Πρωτοβουλίας (SEI) Outreach Program, ή έργου Outreach. Οι προτάσεις εξετάζονται από το Διάστημα και των επιφανειακών ισχύος του πίνακα προτεινόμενων συστημάτων που μπορούν να ταξινομηθούν σε τουλάχιστον μία από τις πέντε τεχνικούς τομείς:

(1) την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας (ηλιακή ενέργεια, πυρηνική ενέργεια, οι κυψέλες καυσίμου, μπαταρίες, και “άλλα”),

(2) μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας,

(3) αποθήκευση ενέργειας,

(4) θερμική διαχείριση

(5) χειρισμό.

Ο πίνακας προβλήθηκε με 167 παρατηρήσεις και επέλεξε τις 22 με την υψηλότερη κατάταξη σε αυτά για περαιτέρω ανάλυση. Οι προτάσεις που φαίνεται να προσφέρουν το καλύτερο συνολικό δυναμικό ασχολήθηκε με τις πυρηνικές πηγές ενέργειας, ενέργεια ακτινοβολίας, η ανάπτυξη της in-situ πόρων (συμπεριλαμβανομένης της χρήσης της ηλιακής ενέργειας δυναμική), και θερμικής διαχείρισης. Μερικές  παρατηρήσεις που περιέχονταν επίσης ενδιαφέρουσα και πιθανώς χρήσιμων ιδεών του συστήματος, και οι συγγραφείς αξιολόγησαν ορισμένες έννοιες, δεν πρότειναν στις παρατηρήσεις, συμπεριλαμβανομένων επαναφορτιζόμενες μπαταρίες υψηλής ενέργειας πυκνότητα, υψηλής ταχύτητας σφόνδυλοι, δαχτυλίδια και υπεραγώγιμων αποθήκευσης. Ο αριθμός των χώρων και επιφανειών σε θέματα ενέργειας έγινε εμφανές και εξετάστηκαν από τα μέλη της ομάδας:

(1) περιβαλλοντικές επιπτώσεις της SEI συστημάτων παραγωγής ενέργειας,

(2) χρήση σε υλικά επί τόπου,

(3) πυρηνική εναντίον μη πυρηνικής ενέργειας,

(4) εκκίνηση εναντίον εξελικτικές ανάγκες ενέργειας,

(5) επανδρωμένα τηλεκατευθυνόμενα εναντίον απαιτήσεις του συστήματος

(6) ανάπτυξη νέων μεθόδων μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

JR Σημείωση:

Αυτό το έγγραφο σχετικά με εξωγήινη τροφοδότηση , συγγραφέας από τον R. Salter , περιλαμβάνεται για σας πριν από μια ερώτηση. Θα μπορούσε ο Σάλτερ να  υποστηρίζει την ιδέα της αποστολής που θα ελέγχεται εξ αποστάσεως στο σεληνιακό υπέδαφος του Άρη ή [μπροστά από το χρόνο;] για να λιώσει [αεροστεγές!] σήραγγες που θα φθάνουν αργότερα αστροναύτες που  θα μπορούσαν να ζουν και να εργάζονται στην… Επιπλέον, δεν μπορούσαν τα Subterrene  πακέτα να χρησιμοποιηθούν μετά από υπόγειες κατασκευές για την τροφοδότηση τακτικών βάσεων υπόγειων εργασιών; Φαίνεται λογικό και οικονομική προσέγγιση (βάσεις επιφάνειας θα απαιτήσει εκ νέου σε υλικά που εισάγονται από τη Γη.

Βεβαία όλα αυτά πλέον ανήκουν στο παρελθόν είναι γνωστό ότι όλες οι υπόγειες βάσεις φτιάχτηκαν από το 1947 στις ΗΠΑ αλλά με την και καλά θεωρία του Σάλτερ όλες επικοινωνούν με τον τρόπο που διαβάσατε πιο πάνω!!! Όσο για τα διαστημικά οχήματα τα λέει όλα. Τα τηλεκατευθυνόμενα οχήματα που βρίσκονται στον πλανήτη Άρη και στέλνουν βίντεο και φωτογραφίες…… από τότε μέχρι σήμερα το σύστημα αυτό έχει εξελιχθεί 100 φορές περισσότερο!!!! Γιατί δεν το χρησιμοποιούν για το κοινωνικό όφελος; Αυτό το αφήνω να το διερωτηθείτε εσείς!!! Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι καλά και να θυμάστε.

Αν δεν πιστεύεται σε κάτι δεν πάει να πει αυτό το κάτι ότι δεν υπάρχει!!!!

INVISIBLE LYCANS TEAM!!!

 

 

 


Αφήστε μια απάντηση