ΛΥΚΑΩΝΕΣ!!!!part 39

ΛΥΚΑΩΝΕΣ!!!!part 39

 

Το άρθρο αυτό είναι εξαιρετικά αφιερωμένο σε όσους πραγματικά καταλαβαίνουν για το τι είναι οι Λυκάωνες!!!! Καταπέλτης για αυτούς που λένε ότι είναι σκυλιά του διαβόλου ή σατανιστές ή ότι είναι μασόνοι ή μάγοι και ότι τους αρέσει να εμπλέκονται με σεξουαλικά όργια ή να τρώνε τα παιδιά τους και τις γυναίκες τους και ότι άλλο μπορεί να πει ένα αρρωστημένο μυαλό το οποίο χρίζει παρακολούθησης ψυχίατρου και γρήγορα μάλιστα διότι αν σκέφτεται τόσο φαντασιοδυναμηκά τις άρρωστες φαντασιώσεις του θα τις κάνει πραγματικότητα!!!! Σε αυτό το άρθρο σας δίνουμε τεκμηριωμένες αποδείξεις ότι κάποιοι έχουν πάρει εδώ και καιρό σοβαρά την ύπαρξη των Λυκάωνων όχι βέβαια όπως οι αρρωστημένοι συγγραφείς ιστοριών τρόμου και σκηνοθέτες του κινηματογράφου!!!!

Άλλα τεκμηριωμένα πράγματα από επιστήμονες και μη  θα σας δείξουμε το τι λέει με άρθρα ενα βασιλικό πανεπιστήμιο φαρμάκων για τους Λυκάωνες αλλά και θα σας δείξουμε και το τι λέει μια διαπρέπον επιστήμων από αγγλικό πανεπιστήμιο όπου είναι ένα από τα 7 που συνεργαζόμαστε σε κάποιες έρευνες που έχουμε κάνει!!!! Δεν ήθελα να φτάσω εδώ, διότι είναι σαν κάνουμε επίδειξη, αλλά αν χρειαστεί θα σας δείξω και από άλλα πανεπιστήμια όπως το Γέηλ, Χάρβαρντ κτλ. κτλ. όπου με διάφορους επιστήμονες έχουμε ανταλλάξει πολλές γνώμες και ιδέες σε κάποιες μελέτες και έρευνες όχι μόνο στο θέμα των Λυκάωνων αλλά και σε άλλα παράξενα θέματα….!!!! ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!!!

 

Ridley, r.( Ρίντλευ ρ. ), “λύκος και Λυκάων στις χώρες της βαλτικής και την σλαβική παράδοση», – εφημερίδα των ινδοευρωπαϊκών σπουδών 4 (1976), 321-332

<< ο Οlaus Μagnus ( Όλαους Άγκνους ), ο τελευταίος καθολικός αρχιεπίσκοπος της Ουψάλα, έγραψε για τους λυκάνθρωπους σε πολύ κλειστές τότε κοινωνίες:

“Στην Πρωσία και τη Λιθουανία, παρόλο που οι κάτοικοι υποφέρουν σημαντικά από την απληστία των λύκων στη διάρκεια του έτους από το γεγονός ότι τα ζώα αυτά κατασπαράζουν τα ζώα τους, τα οποία είναι διάσπαρτα σε μεγάλους αριθμούς μέσα από το δάσος, δεν τα θεωρούν απειλή και όμως αυτό δεν θεωρείται από αυτούς ως ενα τόσο σοβαρό θέμα όπως αυτά που μεταδίδονται σε άλλα κράτη από άνδρες ότι πρόκειται για πεινασμένους λύκους αλλά για κάποιους ανθρώπους όπου τους θεωρούν ιδιαίτερους  και  μπορούν να μετατραπούν αυτοβούλως ότι ώρα θέλουν σε λυκάνθρωπους.

Από την εορτή της γεννήσεως του χριστού, το βραδύ, μια τέτοια πληθώρα λυκάνθρωπων συγκεντρώνονται σε ένα ορισμένο σημείο, που διοργανώνουν μεταξύ τους, και στη συνέχεια εξαπλώνουν με οργή και με θαυμαστή αγριότητα εναντίον ανθρώπων για εκφοβισμό στο να μην σκοτώνουν λύκους, καθώς και σε εκείνα τα ζώα τα οποία δεν είναι άγρια , οι ιθαγενείς των περιοχών αυτών επωμίζονται  περισσότερο βάρος από αυτούς, από ο, τι από την πραγματική και φυσική γέννηση της φύσης τους απλούς λύκους. Κατά την δική μου σκέψη μπορούν να πολιορκούν με θηριωδία, προσπαθώντας να σπάσουν τις πόρτες, και σε περίπτωση που κάποιος εναντιωθεί τους τρώνε, και κάθε ζώο που έχει βρεθεί στα πλαίσια, αν και δεν έχω πιστοποιήσει κάτι τέτοιο ακόμα. Κανείς δεν παραδέχεται ότι έχει ακούσει να φαγωθεί κάποιος από αυτούς του κολασμένους λυκάνθρωπους.

Αυτό που τους αρέσει είναι να ξεσπάνε λένε οι ντόπιοι στα κελάρια με μπύρα, και εκεί αδειάζουν τα δοχεία της μπύρας ή υδρομέλι, δείχνοντας έτσι τη διαφορά τους από τους φυσικούς λύκους!!!!

Μεταξύ της Λιθουανίας, και Courland ( Κούρλαντ – https://en.wikipedia.org/wiki/courland )  είναι τα τείχη ενός  παλιού ερειπωμένου κάστρου. Σε αυτό το σημείο συγκεντρώνονται χιλιάδες από αυτούς, σε μια σταθερή περίσταση, και  προσπαθούνε ποιος θα είναι ο καλύτερος από όλους στην ευκινησία τους και στο άλμα.  >>

ας δουμε όμως κάτι άλλο…: http://www.trueghosttales.com/paranormal/werewolves-do-exist/

 

Υπάρχουν και ιστορίες με λυκάνθρωπους αλλά και τις διαδικασίες μετασχηματισμού τους όπου υπάρχουν εδώ και χιλιάδες χρόνια!!!! Η ανακάλυψη μου είναι ότι οι ιστορικές και μυθικές ρίζες τους φαίνεται να προσπαθούν να τα συνδέσουν άμεσα με τους κερασφόρους θεούς και Σαμανικές πρακτικές!!!! Ενώ οι λύκοι είναι γνωστοί σε πολλούς ως τα πρώτα σκυλιά για να τα συνδέσουν με τους ανθρώπους στην αυγή του χρόνου, οι ρίζες αυτής της αρχέγονης μαγείας κατοικούν ακόμα και σήμερα στις καρδιές μας για τους πιστούς τετράποδους συντρόφους μας!!!!

Οι λυκάνθρωποι – Λυκάωνες συνεχίζουν να συλλαμβάνουν τη φαντασία, καθώς υπάρχουν ως οντότητες είτε φανταστικές είτε αληθινές για πολλούς  κυριολεκτικά για χιλιάδες χρόνια!!! Οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς συζήτησαν τα φαινόμενα και σημείωσαν διάφορους τρόπους όπου θα μπορούσε κανείς να μετατραπεί σε ένα τέτοιο τέρας χωρίς βέβαια να γνωρίζουν πως γίνεται αλλά επειδή ήταν πεπεισμένοι ….!!!! Παρόμοιες ιστορίες μπορούν να βρεθούν σε όλο τον κόσμο, παίρνοντας συχνά για τα χαρακτηριστικά και τις πτυχές των τοτεμικών άρχω από Σαμάνους τα ζώα αυτών των πολιτισμών!!!! Υπάρχουν Ευρωπαϊκές και Ρωσικές ιστορίες των λυκανθρώπων – Λυκάωνων, καθώς υπάρχουν Ελληνικές και Ρωμαϊκές για αυτά!!!! Στην Κίνα υπάρχουν σαν-τίγρεις – Λυκάωνες, στην Ιαπωνία, ήταν, αλεπούδες – Λύκοι  και αρκούδες, στο Κονγκό υπάρχουν ως-τσακάλια!!!! Πολλοί άνθρωποι σε πολλές χώρες πιστεύουν στην μαγική μετατροπή σε διαφορετικά είδη ζώων για αιώνες!!!! Φαίνεται ότι υπάρχουν δυο διαπλοκές θεμάτων εδώ, το μυθικό και το μαγικό!!!

 

Οι λυκάνθρωποι – Λυκάωνες όπως τα ξέρουμε είναι μια συλλογή από μυθικές μορφές από μαγικούς μετασχηματισμούς λένε κάποιοι και πως έχουν εξελίξει το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου και το αριστερό μέρος του εγκεφάλου . Το αριστερό μέρος του εγκεφάλου είναι του θηρίου και ο άγγελος, του εαυτού και της σκιάς!!!!! Όταν εξαπολύσει η σκιά (ή λύκος), η ιστορία συνεχίζεται, έχει μεγάλη δύναμη και σωματική δύναμη (οι λυκάνθρωποι λέγεται ότι είναι ουσιαστικά αθάνατοι και μπορούν να αναγεννηθούν), αλλά μπορεί επίσης να εξαπολύσει και το καθαρά επιθετικό ζώο ον (νύχια, δόντια, και όλα)!!!! Οι άνθρωποι τα παίρνουν συχνά αυτά όλα ως κακό από την στιγμή που δεν μπορούν να τα εξηγήσουν!!!! . 

Από την άλλη πλευρά, οι λυκάνθρωποι δίνουν  σημεία μιμητισμού ως αρχέγονη μαγεία στην λειτουργία τους: Ίσως μετά παλαιότερη μαγεία στον κόσμο γνωστή και ως αρχέγονη Παλαιή μαγεία να μια άλλη μαγεία άγνωστη σε πολλούς που το παίζουν μάγοι και ψευτό μέντιουμ γενικώς από όλα αυτά και μόλις διαβάσουν για αυτό που γράφω τώρα θα το προσθέσουν στο καρέ τους: Ο λεγόμενος Ανιμισμός / πρόκειται για την μαγεία των Σαμάνων όπου μπορούσαν να μεταμορφωθούν σε ζώα, πιστεύουμε, είναι μια από τις ποιο δύσκολες μαγείες της αρχαίας μαγείας όπου γινότανε από κάποιους αρχαίους Σαμάνους όπου δεν ήταν από αυτόν τον κόσμο ίσως από κάποιον άλλον!!!!! Κυνήγι, μαγεία, επικοινωνία με τα πνεύματα των ζώων, κατοχή από πνεύματα των ζώων ακόμα συμβαίνει σήμερα σε πολλές χώρες σε πολύ λίγους από 3 ως 5  Σαμάνους στον κόσμο!!!!

Έχοντας τα παραπάνω κατά νου, ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στα διάφορα κομμάτια της λαογραφίας ανά των λαών για να μας διδάξει για το “πώς να γίνει ένας άνθρωπος λυκάνθρωπος.” Ποιες μυθικές ή Σαμανικές τελετές και μυστικά αποκαλύπτει αυτή η διαδικασία!:!

  1. Μπορείτε να γεννηθεί ένα: 
    Λαογραφία από πολλές χώρες μας λέει ότι κάποιοι λένε ότι οι άνθρωποι μπορούν να γεννηθούν ως λυκάνθρωποι, ως αποτέλεσμα μιας κατάρας που τίθεται σε ένα βρέφος ή μια έγκυο μητέρα!!!! Άλλοι αναφέρουν μια κατάρα για εκείνους που γεννήθηκαν για τα Χριστούγεννα!!!! Γιατί!!;;!!! Ότι τα γενέθλια είναι μια προσβολή προς το Θεό φαίνεται, έτσι θα πρέπει να υποφέρουν…..!!!!!  Ακόμα από άλλες πηγές απλώς να πω ότι υπάρχουν καταγωγές των λυκανθρώπων ανάμεσά μας, ότι μερικές οικογένειες έχουν το «γονίδιο του Λυκάωνα” αν θέλετε!!!! Γεννημένος κάτω από ένα ολόγιομο φεγγάρι, αλλά δεν είναι πάντα κακό φεγγάρι!!!! Ρωμύλος και ο Ρέμος σώθηκαν από Λύκαινα, το αιώνιο πνεύμα φύλακας της Ρώμης, και ως εκ τούτου όλοι οι Ρωμαίοι τιμούσαν τους λύκους και τα “παιδιά τους,” έχουμε γράψει σχετικά με αυτό σε προηγούμενο άρθρο των Λυκάωνων!!!! Ο  Γερμανός ήρωας Siegfried ( Σάηγκφριντ – https://en.wikipedia.org/wiki/Sigurd ) όπου  εγκαταλείφθηκε κατά τη γέννηση του και τον  μεγάλωσε μια λύκαινα!!!!  Υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα στην αρχαία ιστορία του πλανήτη όπου ημίθεοι γεννήθηκαν από ή τέθηκαν υπό την προστασία ενός ιερού λύκου!!!! Αυτά ήταν πάντα γνωστά για δύναμη και μαγεία ώστε να μπορούσε κάποιος να γίνει Λυκάωνας!!!! Τέτοιοι “λύκοι” – άνθρωποι συχνά φαινόταν μέχρι και ως πολεμιστές και οι ηγέτες σε αρχαίους πολιτισμούς, συμπεριλαμβανομένων των Βίκινγκ Berserkers ( Μπερσέκερς – https://en.wikipedia.org/wiki/Berserker ) και Κέλτες Δρυίδες οι οποίοι λέγεται ότι ήταν σε θέση να διαμορφώσουν μετάλλαξη αναστροφή σε μορφές λύκου!!!! Κάποιοι ισχυρίζονται ότι οι Λυκάωνες είναι καλοί και δεν σκοτώνουν ανθρώπους, αλλά οι άνθρωποι που γίνονται λυκάνθρωποι – Λυκάωνες από κατάρες είναι απλά καταραμένοι για πάντα, σύμφωνα με μεταγενέστερο χριστιανικό μύθο ( η οποία διατήρησε επίσης ότι όλοι οι λυκάνθρωποι – Λυκάωνες έρχονται από την κόλαση – ας είναι καλά η ιερά εξέταση για αυτό όπου και έχουμε μιλήσει σε προηγούμενα άρθρα για τους Λυκάωνες )!!!!
  2. Μπορεί να γίνετε  λυκάνθρωπος μέσω μαγείας λένε κάποιοι: 
    Από την αρχαιότητα έχει ειπωθεί, ότι ένας σαμάνος ή μάγος μπορεί να σας κάνει ένα Λυκάνθρωπο – Λυκάωνα μέσα από ένα τελετουργικό ή ξόρκι, ή ότι μπορείτε να κάνετε ένα τελετουργικό στον εαυτό σας!!!! Βέβαια ειδικά αυτά είναι περίεργα και δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά!;! Εδώ υπάρχουν τελετουργικά συστατικά, αναφέρεται συχνά σε αρκετά παραδοσιακά δυτικά Γριμόρια ή τα βιβλία της μαγείας που αφορούν τελετές λυκάνθρωπος –  http://www.llewellyn.com/product.php?ean=9780738703039&utm_source=encyclopedia&utm_medium=site&utm_campaign=encyclopedia η σε αυτό εδώ http://www.llewellyn.com/product.php?ean=9781567182576&utm_source=encyclopedia&utm_medium=site&utm_campaign=encyclopedia  η σε αυτό  http://www.llewellyn.com/encyclopedia/term/evoke και αυτό http://www.llewellyn.com/product.php?ean=9780738715780&utm_source=encyclopedia&utm_medium=site&utm_campaign=encyclopedia βέβαια τίποτα δεν είναι αληθινό από αυτά διότι αν ήταν πραγματικά θα υπερίσχυαν οι Λυκάωνες!!!! Ήταν τα Γριμόρια όπου είχε κατασκευάσει η ιερά εξέταση για να κατηγορήσει μάγους και Λυκάωνες ότι ήταν κατά τις εκκλησίας όπου και πριν λίγα χρόνια ζήτησαν δημόσια συγνώμη για τα εγκλήματα του μεσαίωνα που προξένησαν και σκότωσαν εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους!!!! Ας δούμε όμως τι έλεγαν τα Γριμόρια αυτά :

    • Φορώντας ένα δέρμα λύκου ή μια μαγική ζώνη του λύκου ώστε να είναι εφαρμοστό μέσο του ανθρώπινου δέρματος θα σας κάνει ένα Λυκάωνα υπό τις κατάλληλες συνθήκες!!!!
    • Χρησιμοποιώντας μια ψυχοτρόπο αλοιφή μπορεί να το κάνει και αυτό, : το λέρωμα του σώματος ενός ατόμου, για παράδειγμα, “. Βράζοντας κρέας λύκου, όπιο, νύχια αλεπούς,  και το λίπος του ενός δολοφονημένου βρέφους από κουνάβι” !!!! Άλλες συνταγές για να γίνει κάποιος Λυκάωνας “σώμα-τρίψιμο” μέσο αλοιφών ήταν  συστατικά, όπως το κώνειο, σπόροι παπαρούνας, μπελαντόνα, στρύχνος, και το ζωικό λίπος κάποιου είδους (συνήθως εκείνη του λύκου)!!!! Αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό ψυχοδραστικών συστατικών συνταγή!!!! 
    • Ένας άλλος τρόπος για να γίνει ένας λυκάνθρωπος – Λυκάωνας είναι  τελετουργικά να τρώει τα μυαλά ενός ζώου όπου σκότωσε ένας  λύκος αλλά και  τρώγοντας τη σάρκα του ίδιου του λύκου που σκότωσε το ζώο!!!!
    • Ένα άλλο τελετουργικό για να γίνει κάποιος Λυκάωνας είναι πηδώντας πάνω από ένα χριστιανικό ημερολόγιο, διαπερνώντας το με ένα μαχαίρι χαλκού, και αρθρώνει ένα ξόρκι!!!! Αυτή η ιεροτελεστία είναι από τη Ρωσία!!!!
    • Ένα άλλο τελετουργικό καλεί ρητά για τη χύτευση ενός κύκλου στο δάσος και επικαλούνται το «Κύριο του Δάσους»!!!! Το 1603,  ένα δωδεκάχρονο αγόρι βοσκός, ο Jean Grenier ( Zαν Γκρενιέρ – https://en.wikipedia.org/wiki/Gilles_Garnier )  , ισχυρίστηκε ότι, « ο Κύριος του Δάσους », του είχε δώσει ένα μαγικό δέρμα λύκου και αλοιφή που τον μετέτρεψαν σε έναν Λυκάωνα!!!!

Βλέποντας όλα αυτά τα σωζόμενα κομμάτια της λαογραφίας και ξόρκια μεταξύ τους, φαίνεται ότι έχουμε τα συστατικά για ανιμιστικές Σαμανικές ζώων / πνεύμα έκσταση-τελετουργικής-λατρείας!!!! Μαγικές συνδέσεις και εργαλεία ( το δέρμα λύκου, το καζάνι, ο κύκλος καστ  ), προφανώς υπό ψυχοδραστικών ή μυστήριων ελιξιρίων ( από φάρμακο εντριβής όπου συμπληρώθηκε με φίλτρα, λύκου ή ζωικής σάρκας, ειδικά φτιαγμένα μέσο ειδικών ανθρώπων μάγων και ιερέων ) και ειδικά άσματα ή λέξεις της εξουσίας ( ξόρκια, προσευχές, ουρλιάζει ) κατευθύνονται προς τη σκιερά πηγή όλης αυτής της σκοτεινής, διαφαινόμενη μαγείας: το ένα ονομάζεται ο διάβολος από τους χριστιανούς, αλλά το ποιος είναι πραγματικά «ο Άρχοντας του Δάσους» κανείς δεν μπορεί να πει με σαφήνεια!!!!

Κατά τη γνώμη μου, μια καλή περίπτωση θα μπορούσε να είναι κερασφόρος ο ίδιος ο Θεός, που είναι γνωστός με πολλά ονόματα, όπως Πάνας ή Φαένους!!!!

Χιλιάδες χρόνια πριν, στη Βόρεια Ελλάδα, οι λύκοι συνδέθηκαν με τη λατρεία του Πάνα, όπως ήταν και το  “βουνό λύκος!!!!!” Αργότερα, ένας Ρωμαίος  πραγματοποιείται σε πολλές από τις τελετουργικές πράξεις και τα ιδανικά που η λατρεία του Πάνα ξεκίνησε να διαιωνίζεται μέσα από το “Φεστιβάλ των Λύκων” τα λεγόμενα Λουπερκάλια  όπου και έχουμε γράψει σε παλαιότερο άρθρο για τους Λυκάωνες!!!!  Φυσικά διάβολος πήρε την εμφάνιση του Πανός κατά των χριστιανών (κέρατα, οπλές, κλπ), και συγγραφείς όπως η Margret Murrey  ( Μάργκαρετ Μάρεη – https://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Murray  δείχνει την επιβίωση του παγανισμού – http://www.artofwise.gr/filosofia-k-thriskeia/162-paganismos-polytheismos-pantheismos.html  στην Ευρώπη, που συνέχισαν να λατρεύουν τον Θεό Πάνα ή τον Κράμπους στο παρόν, οποίος δεν γνωρίζει τι είναι ο Κράμπους ας διαβάσει το άρθρο μου ΕΔΩ!!!! Φαίνεται λογικό να υποθέσουμε ότι οι αρχαίοι μάγοι ζώων  ήταν αναπόσπαστο μέρος αυτών των επιβιώσεων!!!! Τέτοιου είδους «σαμάνοι λύκοι» θα ήταν σίγουρα κυνηγημένοι από την Εκκλησία ως λυκάνθρωποι!!!!

Θα μπορούσε να ψάξει κάποιος για τους Λυκάωνες περαιτέρω, εξερευνώντας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με το Seidr Wolf  ( Σέηντερ Γουλφ –   http://norse-mythology.org/concepts/shamanism/ ) ή να εξερευνήσει τις συνδέσεις με τον Σίβα ( Pashupati – Πασουπάτι Ο άρχοντας των ζώων https://books.google.gr/books?id=MazdaWXQFuQC&pg=SL1-PA79&lpg=SL1-PA79&dq=Pashupati+Lord+of+Beasts&source=bl&ots=UWFqCiThrD&sig=AqdjcQ6LtkiVzE4xWaw6KYZt8aQ&hl=el&sa=X&ved=0ahUKEwjtnLWwm57SAhUFD8AKHa0kClY4ChDoAQgiMAI#v=onepage&q=Pashupati%20Lord%20of%20Beasts&f=false   ) προς το παρόν δεν θα δώσω άλλες πληροφορίες…..!!!!

 

Για όποιον δεν είναι εξοικειωμένος με τον όρο «Λυκανθρωπία », έχει δύο ορισμούς!!!! Η πρώτη προέρχεται από τη λαογραφία και την αρχαία ιστορία!!!! Είναι η ικανότητα ενός ανθρώπου να μεταμορφωθεί σε ένα ζώο, συνηθέστερα έναν λύκο!!!! Το ίδιο το όνομα έχει προέλθει από την αρχαία ελληνική λέξη «Λυκάωνας ή Λυκάων», που σημαίνει «λύκος»!!!!!  Ο δεύτερος ορισμός της Λυκανθρωπίας – http://www.i-diadromi.gr/2015/11/blog-post_479.html αναφέρεται σε μια κλινική ψυχοπαθολογία στην οποία ο ασθενής πιστεύει τον εαυτό του / της ότι είναι ένα ζώο  και πάλι πιο συχνά ένας λύκος  και συμπεριφέρεται ανάλογα!!!! Αυτή η Λυκανθρωπία  πιο συχνά περιγράφεται ως ένα σύνολο από παραληρητικές εμπειρίες και πεποιθήσεις που δεν είναι από μόνη της μια συγκεκριμένη ψυχική διαταραχή!!!!! Ο υπαρξιστής ψυχολόγος Καρλ Τζάσπερς – https://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Jaspers  περιγράφει τη λυκανθρωπία ως «αποπροσωποποιημένη διαταραχή της ακεραιότητας του εαυτού» (8-16 Allgemenie Psychopathologie , Άλγκεμινι  Σαϊκοπαθόλοτζι  1913)!!!! Τα συμπτώματα μπορεί να είναι είτε βραχύβια και σποραδικά, ή σταθερή και επίμονη!!!! Και παρόλο που η λυκανθρωπία δεν θεωρείται συνήθως ως πάθηση ψυχικής διαταραχής, δεν έχουν συμπτώματα σχιζοφρένεια και  συγκινησιακές διαταραχές!!!! Κατά τη διάρκεια αυτής της εργασίας, η χρήση  του όρου «Λυκανθρωπία» θα πρέπει να ληφθούν στη δεύτερη έννοια δηλαδή, την κλινική έννοια, που περιγράφει την ψυχοπαθολογική συμπτωματολογία, όχι το μυθικό ορισμό, εκτός αν σημειώνεται δεόντως!!!!!

Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με αυτά τα επιχειρήματα:

(Α) Είναι γενετικά αδύνατο για έναν άνθρωπο να γίνει ένας λύκος, και ως εκ τούτου οποιαδήποτε τέτοια έπαρση είναι απίθανο!!!!

(Β) Άλλες ιδέες μαγικές και υπερφυσικές δυνάμεις είναι εννοιολογικά ασυμβίβαστες με τη σύγχρονη επιστημονική γνώση, και στη συνέχεια δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε φιλοσοφική υπεράσπιση της ύπαρξης για τους λυκάνθρωπους!!!!

(Γ) Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε εξήγηση για τους λυκάνθρωπους δεν πρέπει να περιλαμβάνουν εκκλήσεις προς το υπερφυσικό, και πρέπει μάλλον να είναι ένα λογικό επιχείρημα ευνοϊκό για τις αλήθειες της σύγχρονης επιστήμης!!!! Με αυτό κατά νου, θα ήθελα να ξεκινήσω ένα νοητικό πείραμα!!!!

Εάν ένας ασθενής που πάσχει από σχιζοφρένεια αρχίζει να έχει αυταπάτες ότι αυτός / αυτή είναι ένας λύκος, τις πεποιθήσεις του ασθενούς θα αρχίσει να υφίσταται αιτιώδης συνάφεια κατά τη διαδικασία της σκέψης του / της και τη συμπεριφορά!!!!! Έτσι, έχουμε μείνει με έναν άνθρωπο του οποίου η παραληρηματική κατάσταση του νου τον αναγκάζει όχι μόνο να ενεργήσει σαν λύκος, αλλά μέσα από ευφάνταστες ικανότητες του, υποσυνείδητα κατασκευάσει μια νοοτροπία και λογική δήθεν παρόμοια με εκείνη του λύκου!!!!

Αν κάποιος ήθελε να πάρει τη θέση ενός που θα κοιτά την συμπεριφορά, ότι είναι δυνατόν να γνωρίζουμε την ανθρώπινη κατάσταση μόνο με τη μελέτη της συμπεριφοράς, δηλαδή εξωτερικά ερεθίσματα και παρατηρήσιμες αντιδράσεις σε αυτά τα ερεθίσματα, μια μορφή λυκανθρωπίας μπορεί έτσι να θεωρηθεί ότι είναι  λύκος!!!! Σκεφτείτε: αν για να γνωρίζω το Χ είναι να γνωρίζουμε την συμπεριφορά του X – που είναι να γνωρίζουμε επιστημονικά μέσα από αντικειμενική παρατήρηση – τότε θα ακολουθήσει ότι για να έχουν γνώση της συμπεριφοράς Χ είναι να έχουν γνώση της ουσίας του X!!!! Έτσι, αν η παρατηρούμενη συμπεριφορά του Χ είναι ίδια με εκείνη του λύκου, πρέπει το λογικά  συμπέρασμα, σύμφωνα με συμπεριφορισμού, ότι το Χ είναι πράγματι ένας λύκος!!!!! ( Καλό ε!;! αν το καταλάβατε διότι δεν τα γράφω εγώ αυτά ο Τζάσπερς!!!!! )

Ωστόσο, αυτή η λογική είναι εσφαλμένη, διότι γνωρίζουμε από «απλή» κοινή λογική όταν κάποιος από λυκανθρωπία δεν είναι ένας λύκος, αλλά μάλλον ένας άνθρωπο με ψυχική διαταραχή!!!! Ωστόσο, πώς μπορούμε να είμαστε τόσο σίγουροι!;!

Λοιπόν, πρώτα απ ‘όλα, η Λυκανθρωπία φυσιολογικά δεν ταυτίζεται με έναν λύκο!!!! Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι δύο δεν είναι ούτε γενετικά ούτε νευρολογικά ισοδύναμοι!!!! Έτσι, μπορεί να συναχθεί το συμπέρασμα ότι η Λυκανθρωπία δεν είναι πράγματι ένας λύκος…..!!!!! Ωστόσο, αυτό δεν είναι το θέμα!!!! Ακόμα και ένα μικρό παιδί θα μπορούσε να μας πει ότι ένας άνθρωπος με ψυχική διαταραχή δεν είναι ένας λύκος!!!!! Αντίθετα, το ερώτημά μας είναι αν είναι ή δεν είναι δυνατόν να εξεταστεί ένας ασθενή με λυκανθρωπία ως ένας λυκάνθρωπος!!!!! Αν αυτό είναι δυνατό, τότε θα μπορούσαμε να πούμε, “Ναι!!!! λυκάνθρωποι όντως υπάρχουν!!!! “Αλλά αυτή η ιδέα φέρνει στην επιφάνεια τα θέματα της προσωπικής ταυτότητας!!!! Ως εκ τούτου, πριν προχωρήσουμε περαιτέρω με λυκάνθρωπους, πρέπει να κοιτάξουμε για μια στιγμή τι σημαίνει να κρατήσει κάποιος μια προσωπική ταυτότητα!!!!

Σύμφωνα με τη θεωρία που προέβαλε η John Locke (1632-1704), την προσωπική ταυτότητα του ατόμου (π.χ. προσωπικότητα) βασίζεται σε ψυχολογικές καταστάσεις, και είναι κάποιου μνήμες που προσωπικότητας στο πέρασμα του χρόνου στηρίζεται σε περισσότερες. Έτσι, ένα διατηρεί την προσωπική ταυτότητα του ατόμου στο μέτρο που ένας διατηρεί μια ψυχολογική συνέχεια της μνήμης.

Για να το εξηγήσουμε αυτό, ας την ονομάσουμε μια στιγμιαία  φορά στην ιστορία της ψυχολογικής ζωής ενός ατόμου ως ένα «πρόσωπο-στάδιο»!!!! Κάθε άτομο σταδίου υπάρχει ως μέλος μιας σειράς από πρόσωπο-στάδια, καθένα από τα οποία συσχετίζεται με μια ψυχολογική κατάσταση!!!! Σε αυτή την άποψη, πρόσωπο Α μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι το ίδιο πρόσωπο που αργότερα μόνο αν υπάρχει μια ψυχολογική συνέχεια στα πρόσωπο-στάδια και μια σειρά από άτομο-στάδια λέγεται ότι είναι ψυχολογικά συνεχής μόνο αν οι ψυχολογικές καταστάσεις (κυρίως μνήμες) που συμβαίνουν σε μεταγενέστερο πρόσωπο-στάδια είναι ένα προϊόν των ψυχολογικών καταστάσεων των προηγούμενων πρόσωπο-σταδίων!!!! Αν όμως το πρόσωπο-στάδια του ατόμου Α δεν μοιράζονται οποιαδήποτε χαρακτηριστικά με, ή δεν επηρεάζουν τις ψυχολογικές καταστάσεις για κάθε μεταγενέστερα πρόσωπο-στάδια, τότε το άτομο Α δεν μπορεί πλέον να θεωρηθεί ότι υφίσταται!!!! Αντίθετα, μια νέα προσωπική ταυτότητα Β έχει προκύψει, εφόσον υπάρχει μια ασύνδετη μνήμη του εαυτού!!!! Έτσι, μία συνέπεια της θεωρίας του Λόκε είναι ότι εάν ένα άτομο δεν μπορεί να θυμηθεί τις προηγούμενες εμπειρίες του, τότε η τρέχουσα προσωπική του ταυτότητα δεν μπορεί ενδεχομένως να είναι η προσωπικότητα που κατείχε στο παρελθόν!!!

Σε περίπτωση Λυκανθρωπίας που πιστεύει στον εαυτό του να είναι ένας λύκος, οι ψυχολογικές καταστάσεις των προηγούμενων από πρόσωπο-στάδια δεν συμπίπτουν καθόλου με τις ψυχολογικές καταστάσεις της τρέχουσας από πρόσωπο-στάδια, ιδίως όσον αφορά τις αναμνήσεις και το παρελθόν ως συναισθήματα!!!! Έτσι, σύμφωνα με νέα θεωρία -του Λόκε ως θεωρητικό μας πλαίσιο η Λυκανθρωπία Χ δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί το ίδιο πρόσωπο όπως ήταν πριν από την έναρξη των λυκανθρωπιστικών συμπτωμάτων του, δεδομένου ότι τα συμπτώματα του έχουν προχωρήσει ακόμη και στο βαθμό που ο ίδιος δεν έχει καμία ανάμνηση από τον εαυτό του ως ένα ανθρώπινο ον!!!! Μια εντελώς νέα σειρά προσώπου-φάσεις έχει πάρει τη θέση του προηγουμένως ως υπάρχουσες σειρές και δεν έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες σειρές!!!! Επιπλέον, για την ενσωμάτωση του Τζάσπερ με ορισμό τη θεωρία του Λόκε, εάν πράγματι η Λυκανθρωπία είναι μια «αποπροσωποποίηση του εαυτού», αυτό θα σήμαινε και την απώλεια της προσωπικής ταυτότητας του ατόμου!!!!

Έτσι αυτοί οι δυο κορυφαίοι ψυχίατροι κατόρθωσαν να αποδείξουν ότι η Λυκανθρωπία έχει μια νέα προσωπική ταυτότητα!!!! Ωστόσο, δεν έχουν κάνει τίποτα για να αποδείξουν ότι είναι πράγματι ένας λυκάνθρωπος ο οποίος πάσχει από Λυκανθρωπία!!!! Είναι μια προσωπική ταυτότητα του λύκου!;! Αν ναι, πώς μπορεί ένας λύκος να θεωρηθεί ένα άτομο ως άνθρωπος!;! Ή είναι νέα προσωπική του ταυτότητα που του δίνει τον ορισμό του λυκάνθρωπος!;! Δεν βλέπω από αυτό το επιχείρημα πως αυτό θα μπορούσε να είναι…..!!!!”Έχουμε ανακαλύψει ότι ο ασθενής Χ έχει τώρα μια νέα προσωπική ταυτότητα και είναι στη συνέχεια ένα διαφορετικό πρόσωπο από ότι πριν!!!! Αλλά το ερώτημα ως προς το εάν ή όχι αυτός είναι ένας λυκάνθρωπος έχει ακόμη μείνει αναπάντητη από πολλούς κορυφαίους ψυχιάτρους χωρίς να λένε ναι ή όχι!!!!

Αν θυμάστε το παράδειγμα συμπεριφορισμού του Χ ασθενής δεν είναι δυνατόν να θεωρηθεί ως ένας λύκος για φυσιολογικούς λόγους!!!!! Αλλά είναι πιθανό ότι μπορεί να έχει το μυαλό ενός λύκου, ή σε κάποιο βαθμό γνωρίζουν τις υποκειμενικές εμπειρίες των λύκων, αν αυτός τώρα σκέφτεται σαν μέσα από τη φαντασία του!;! Thomas Nagel ( Τόμας Νέητζελ – https://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Nagel ) θα ήταν διατεθειμένοι να πουν «όχι», πιστεύω. Σε ένα διάσημο χαρτί (1974) υποστήριξε ότι ένας άνθρωπος δεν μπορεί να ξέρει τι είναι να είναι σαν ένα ρόπαλο, γιατί δεν είναι νυχτερίδα, με φορείς ρόπαλο αλλά και εγκεφάλους ρόπαλο!!!! Ακόμα και αν κάποιος θα μπορούσε μαγικά να μετατραπεί σε ένα ρόπαλο, δεν μπορούσε να κρατήσει το ανθρώπινο μυαλό του, και ομοίως, κατά την επανείσοδο στην ανθρώπινη μορφή και το μυαλό του, δεν μπορούσε, ενδεχομένως, να θυμάστε τι είναι να είναι ένα ρόπαλο!!!! Θα πρέπει να ακολουθήσετε ότι κανένας άνθρωπος δεν θα μπορούσε ποτέ να ξέρει τι είναι να είναι ένας λύκος, είτε, και ως εκ τούτου είναι αδύνατο για οποιαδήποτε Λυκανθρωπία να έχουν πραγματικά τις υποκειμενικές εμπειρίες ενός λύκου, ανεξάρτητα από το πόσο έντονα ο ίδιος πιστεύει ότι είναι ένας!!!!

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Τζάσπερς, ένας γιατρός μπορεί να κατανοήσει τις υποκειμενικές εμπειρίες του άλλου προσώπου μέσω της μεταβίβασης!!!! Με λεπτομερή περιγραφή μιας εμπειρίας, και με τη χρήση ευφάνταστη ως ικανότητες ενός ατόμου, μπορεί κανείς να μάθει να γνωρίζουν την εμπειρία του άλλου, και ως εκ τούτου γνωρίζουν τι είναι να είναι το άλλο πρόσωπο!!!! Δυστυχώς, ένας λύκος δεν μπορεί να δώσει μια λεπτομερή περιγραφή των εμπειριών του το άτομο αυτό!!!! Έτσι, η φαινομενολογική περιγραφική ψυχολογία έχει αποτύχει εδώ, και είναι αλήθεια ότι κανένας άνθρωπος δεν θα μπορούσε να σκεφτεί σαν λύκος, διότι είναι αδύνατο για έναν άνθρωπο να γνωρίζουμε τι είναι να έχουμε συνείδηση ​​ενός λύκου!!!!

Έτσι, μέχρι τώρα έχουμε διαπιστώσει ότι η λυκανθρωπία δεν είναι ένας λύκος, ούτε είναι αυτός ένα άτομο που μπορεί πραγματικά να σκέφτεται σαν λύκος, και ως εκ τούτου δεν μπορεί να ειπωθεί ως ανάλογα για να έχουν την προσωπική ταυτότητα ενός λύκου!!!! Αλλά έχει επίσης αποδειχθεί ότι με την έναρξη των συμπτωμάτων της Λυκανθρωπίας  ο άνθρωπος παθαίνει αμνησία  έτσι αυτός που πάσχει από λυκανθρωπία  έχει αποκτήσει μια νέα προσωπική ταυτότητα!!!! Έτσι τι είναι αυτή η προσωπική ταυτότητα!;! Δεν είναι ότι είναι λύκος , αλλά αίσθηση του ασθενούς ως ανθρώπινης προσωπικότητας έχει εξαφανιστεί από την ανάμνηση και συνειδητή επίγνωση!!!! Έτσι μπορούμε να πούμε όμως ότι η Λυκανθρωπία Χ  ότι είναι ένας λυκάνθρωπος!;!

Αφήνοντας κατά μέρος τις μαγικές προεκτάσεις που συνδέονται με τους μυθικούς λυκάνθρωπους, θα μπορούσαμε να ορίσουμε έναν Λυκάωνα  ως έναν άνθρωπο ο οποίος έχει την ικανότητα να υποβληθεί σε μεταμόρφωση, μετατρέποντας τον εαυτό του σε ένα ον του οποίου η φύση είναι τόσο ο άνθρωπος όσο και ο λύκος!!!!  Ο ορισμός αυτός συνεπάγεται ότι ένας λυκάνθρωπος έχει ορισμένες αλλά όχι όλες τα ψυχικές και φυσικές ιδιότητες χαρακτηριστικές για τους ανθρώπους και τους λύκους!!!!! Έτσι, εάν ένα άτομο με Λυκανθρωπία Χ θεωρεί τον εαυτό του να είναι ένας λύκος, θα αρχίσουμε να σκεφτόμαστε σαν λύκος μέσω της χρήσης των ευφάνταστων ικανοτήτων του, και με τη σειρά τους συμπεριφέρονται με τρόπο που κρύβουν πολλά χαρακτηριστικά όπως του λύκου!!!! Ως εκ τούτου, μέτρο που οι ενέργειες και οι σκέψεις του είναι κάπως λύκος-όπως, ενώ εξακολουθεί να κατέχει την ανθρώπινη φυσική ιδιότητα και την ανθρώπινη νοοτροπία, θα μπορούσε να μην να ειπωθεί ότι πάσχει από λυκανθρωπία Χ αλλά ότι έχει υποστεί μια ψυχολογική μεταμόρφωση, και έχει καταστεί ένας λυκάνθρωπος!!!! Τώρα διαθέτει τις συμπεριφορές και ψυχικές ιδιότητες τόσο ενός ανθρώπου και ενός λύκου!!!!! Σύμφωνα με μια άποψη του Λόκε, ατομική Α μπορεί να χορηγηθεί ως προσωπικότητα, αν αυτός / αυτή είναι ενα ορθολογικό, αυτό-επίγνωση πλάσμα!!!! Ο Λόκε πήγε ακόμη τόσο πολύ ώστε να αποδείξει ότι ένας παπαγάλος είναι ένα πρόσωπο, για αυτό διαθέτει αυτογνωσία και ορθολογισμό, υψηλού επιπέδου, και αποδεικνύεται από το γεγονός ότι μπορεί να μιλήσει!!!! Ως εκ τούτου, εάν ο λυκάνθρωπος  μας Χ δεν ήταν πλέον σε θέση να μιλήσει, και δεν ήταν σε θέση να εμφανίζει σημάδια της ανθρώπινης λογικής, δεν μπορούσε πλέον να θεωρείται ότι είναι ένα (ανθρώπινο) ον!!!!! Έτσι, αν Λυκανθρωπία το Χ δεν είναι ένας λύκος, και όχι ένας άνθρωπος, αλλά έχει κάποιες ιδιότητες και των δύο, αυτός πρέπει να είναι ένας λυκάνθρωπος!!!! ( και μετά λέτε εμένα ότι δεν πάω καλά ε!;! ).

Ακόμα όμως το επιχείρημα είναι εσφαλμένο, για την λυκανθρωπία μας X σωματικά δεν μοιάζει με ένα λύκο και ένας λυκάνθρωπος πρέπει σίγουρα να μοιάζει με ένα λύκο σε κάποια σχέση!!!! Εκτός εάν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που θα μπορούσαν να δείχνουν το αντίθετο, πρέπει να συναχθεί το συμπέρασμα ότι είναι αδύνατο να υπάρχουν λυκάνθρωποι όπου κάτι τέτοιο δεν έχει αποδειχθεί!!!!

Στην Γκουανταλαχάρα του Μεξικού – https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CF%87%CE%AC%CF%81%CE%B1_(%CE%9C%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CF%8C)  , στο Κέντρο Βιοϊατρικής Έρευνας, ένας γιατρός που ονομάζεται Figuera – Φιγκουέρα εργάζεται για μια διαταραχή που ονομάζεται hypertriocosis ( Χαηπερτριόκοσις – https://en.wikipedia.org/wiki/Hypertrichosis ) η υπερτρίχωση είναι μια γενετική διαταραχή στο μακρύ σκέλος του χρωμοσώματος Χ, που συνδέεται με το γονίδιο το οποίο ρυθμίζει την ανάπτυξη των μαλλιών!!!! Είναι μια πάθηση κατά την οποία ολόκληρο το σώμα του ασθενούς καλύπτεται από παχύ μαλακιά τρίχα που μοιάζει με γούνα!!!! Αυτή η τρίχα, ή ανθρώπινη γούνα, καλύπτει ολόκληρο το σώμα, ακόμη και τα βλέφαρα, όπως ακριβώς η γούνα κάνει στα ζώα!!!! Υπήρξαν αρχεία αυτής της ασθένειας σε όλη την ιστορία και σε όλο τον κόσμο!!!!

Τώρα το πείραμα σκέψης μας γίνεται λίγο δύσκολο, οπότε μείνετε μαζί μου!!!! Νομίζω ο υποθετικός φίλος μας X αξίζει ένα όνομα, οπότε ας τον πούμε Σαμ!!!! Ας υποθέσουμε ότι ο Σαμ είναι ένας σχιζοφρενής Λυκάνθρωπος, και έχει προσβληθεί από υπερτρίχωση!!!!! Δεν είναι μόνο ο άτυχος Σαμ που πάσχει από   υπερτρίχωση και σχιζοφρενική Λυκανθρωπία, αλλά θα ήθελα να προσθέσω μια άλλη ενδιαφέρουσα διάσταση στο φίλο μας!!!! Πριν από την έναρξη της ψυχικής ασθένειας του, ο Σαμ ήταν ένας επιστήμονας, ιδίως ως ζωολόγος, του οποίου η ειδικότητα θέτει στη μελέτη τους λύκους!!!! Ο Σαμ ήταν ένας εμπειρογνώμονας σε λύκους ήξερε σχεδόν τα πάντα για τους λύκους!!!!Ο Σαμ είχε βάλει ακόμα ένα πακέτο των λύκων το πως να επικοινωνήσουν μαζί τους στο λύκο γλώσσα του σώματος και ήχους!!!!! Όντας ένα καλά διαβασμένο άτομο, ο Σαμ ήξερε κάποια φαινομενολογική ψυχολογία, και θα προσπαθήσει να αναδημιουργήσει και να γνωρίσει τις εμπειρίες των λύκων μέσα από τη διαδικασία της φαινομενολογικής ψυχολογίας της μεταβίβασης!!!!

Τώρα έχουμε μια υπόθεση η οποία απαιτεί σε βάθος εξέταση!!!! Από ό, τι έχει ήδη συσταθεί, ένας Λυκάνθρωπος, μέσω της χρήσης της φαντασίας του, θα αρχίσει να σκέφτεται σαν λύκος και στη συνέχεια να συμπεριφέρεται σαν λύκος, και το σημαντικότερο, θα βιώνει μια απατηλή πεποίθηση ότι αυτός είναι πράγματι ένας λύκος!!!! Με δεδομένο αυτό το σύντομο απολογισμό της ιστορίας του Σαμ, θα είναι κατάλληλοι καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο να συμμετάσχει στην φαινομενολογική μεταφορά του Τζάσπερ, ως απόκτηση της γνώσης του τι είναι σαν να είναι ένα λύκος, που έχει την ικανότητα να σκέφτεται ως ένα εξαιρετικά λύκος-όπως τρόπο ( πράγματι, αυτό είναι που προκάλεσε την λυκανθρωπία του αρχικά)!!!! Αλλά στο βαθμό που ο Σαμ πιστεύει στον εαυτό του να είναι ένας λύκος που θα συμπεριφέρεται σαν λύκος και πιθανότατα με μεγαλύτερη ακρίβεια από ό, τι άλλοι Λυκάνθρωποι, λόγω του υπόβαθρου!!!! Επιπλέον, δεδομένου ότι ο Σαμ υποφέρει από υπερτρίχωση, προκύπτει ότι ο ίδιος δεν διαθέτει πράγματι κάποια σωματικά χαρακτηριστικά ενός λύκου, ενώ ταυτόχρονα είναι σε θέση να ξεφύγει από το γεγονός ότι είναι νευρολογικά και βιολογικά στιγματισμένος από την ανθρωπιά του!!!! Έτσι, ο Σαμ μπορεί να ειπωθεί ότι έχει ψυχικές ιδιότητες χαρακτηριστικών των λύκων, και λόγω του ανθρώπινου εγκεφάλου του, με εκείνα του ανθρώπου πάρα πολύ καθώς και φυσικές ιδιότητες χαρακτηριστικές για τους ανθρώπους και τους λύκους!!!! Έτσι, ο Σαμ είναι ένα τέλειο παράδειγμα του ένα είδος «νατουραλιστικόυ λυκάνθρωπου», αν μπορούμε να τον ονομάσουμε έτσι!!!!

 

Oι ίδιοι επιστήμονες δεν αρνούνται ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν πραγματικοί λυκάνθρωποι – Λυκάωνες ως ένα διαφορετικό είδος ανθρώπου ή οντότητας που να ζει ανάμεσα μας όπου όταν δεν είναι μεταμορφωμένοι θα μπορούσαν να είναι ο οποιοδήποτε ανάμεσα σε ανθρώπους!!!! Όπως ένα μανάβης ή ένας πυροσβέστης ή μια κομμώτρια κτλ. κτλ.!!!!! Για να υπάρχει όμως αυτό θέτουν τον ορισμό κοινωνία για να επιζήσουν και δεν θα ήταν επιθετικοί στον κόσμο ή εχθρικοί διότι θα ήταν πολλοί λίγοι και θα πρόσεχαν τις κινήσεις τους κατά το ανθρώπινο είδος!!!! Επίσης λένε ότι αν χρειαζόντουσαν και το ανθρώπινο είδος για να διαιωνίσουν το είδος τους διότι αν υπάρχουν που δεν το απορρίπτουν τόσες χιλιετηρίδες επιμιξίας θα τους είχαν φέρεις στο σημείο εκφυλισμού του είδους και δεν θα μπορούσαν να αναπαραχθούν οπότε το πρώτο αμέσως ον που θα κοίταζαν να αναπαραχθούν θα ήταν ο άνθρωπος!!!! Καλό ε!;! Είναι ότι ακριβώς λέω τόσο καιρό στα άρθρα μου με επιστημονική τεκμηρίωση!!!! Οπότε καταρρίπτεται και επιστημονικά ο τίτλος του σκύλου του διαβόλου και ότι άλλο κοτσανολογία έχει προστεθεί από τον μεσαίωνα μέχρι σήμερα για αυτούς!!!!

 

Αυτά λοιπόν λένε κάποιοι και είδατε μια αρχή ώστε να δείξουμε τι έχουν πει αλλά και σιγά σιγά τι λένε για τους Λυκάωνες!!!! Θα συνεχίσουμε αλλα τώρα θα σας δείξω κάτι άλλο:

 

JRSM- JOURNAL OF THE ROYAL SOCIETY OF MEDICINE!!!!

Για διαβάστε αυτό μια και δεν υπάρχουν οι Λυκάωνες!!!! Γιατί άραγε να τα γράφει όλα αυτά ένα από τα βασιλικά πανεπιστήμια φαρμάκων αλλά και πανεπιστημιακή λέσχη φαρμάκων της Βρετανίας!;! Διαβάστε διαβάστε παρακαλώ!!!!

 

 

 

 

Επανεξέταση του όρου λυκανθρωπίας ως υπαρκτή και όχι μόνο από την Βασιλική επιστημονική κοινότητα φαρμάκων της Βρετανίας….!!!!

 

Αλλά για δείτε εδώ που πολλοί επιστήμονες δειλά δειλά το έχουν πάρει στα σοβαρά το θέμα με κάποιες νύξεις στο θέμα αυτό!!!! http://www.sciencefriday.com/articles/monster-microbiology-101/

Πάμε τώρα σε μια φίλη και συνεργάτιδα:

Από την Δόκτορ Αμίαντα Χόπκινς Tutor, School of Modern Languages and Cultures (French), University of Warwick, Coventry CV4 7AL

Tutor, Department of English and Comparative Literary Studies, University of Warwick, Coventry CV4 7AL

Γράφει δημόσια:

<< Τον μεσαιωνικό κόσμο ενδιέφερε σίγουρα το υπερφυσικό, αλλά αυτό φάνηκε να μην συμπεριλάβει το στοιχείο τρόμου που αργότερα έγινε δημοφιλής, ίσως επειδή υπήρχαν πολλά φρικιαστικά θέματα στην καθημερινή μεσαιωνική ζωή. Η Εκκλησία, μια τεράστια δύναμη στον Μεσαίωνα, ήταν πρόθυμοι να συνδέσουν την ιδέα του υπερφυσικού με τα θαύματα, έτσι ενώ μελετητές τις Εκκλησίας διερευνούσαν το θέμα της Θηρίο- ανθρωπίας (μεταμόρφωσης μεταξύ των ανθρώπων και των ζώων ως μορφή), αυτό φάνηκε σε μεγάλο βαθμό, προκειμένου να αρνηθεί τη δυνατότητα ότι ο μετασχηματισμός του ανθρώπου-τέρας θα μπορούσε να συμβεί. Η μεσαιωνική κτήνο -έρευνα – μια παράδοση που έδειξε ότι προορίζονται να επικοινωνήσει ένα ηθικό μήνυμα από τον Θεό για την ανθρωπότητα – που περιλαμβάνονται εξωτικά όπως η σειρήνα, αμφίσβαινα, Βασιλίσκος και Μαντίκορας αλλά όχι λυκάνθρωπους.

Ο Λύκος ήταν μισητός σε όλη την Ευρώπη: διότι ήταν βρώσιμα αρπακτικά με αγάπη για οικόσιτα ζώα, και θεωρήθηκαν επικίνδυνα για τους ανθρώπους. Ο όρος λυκάνθρωπος βρίσκεται σε πρώιμη μεσαιωνική ορολογία με νομικούς κώδικες (για παράδειγμα εκείνη του Cnut – Κνατ ) να σημαίνει εκτός νόμου, κάποιος πέρα ​​από την αμοιβαία ευθύνη της κοινότητας, και ως εκκλησιοκρατούμενη όρο γραφείου κείμενα. Οι λύκοι συνδέονται με την απληστία και την λαιμαργία στην αλληγορική παράδοση.

 

Μεσαιωνικές ιστορίες λυκανθρώπων υπήρχε στην παράδοση ως ειδύλλιο, το οποίο παρουσίασε ο άνθρωπος – βαρόνος, ιππότης ή ο βασιλιάς – παγιδευμένος σε κτηνώδη μορφή μέσω έξω από το γραφείο, και με σχεδόν πάντα η γυναίκα του άνδρα να φταίει. Μερικοί λυκάνθρωποι ήταν «φυσικό», να μετατραπούν σε μορφή λύκου περιοδικά, στην περίπτωση αυτή,  έκλεβαν τα ρούχα τους, και τους εμπόδισαν την επιστροφή στην ανθρώπινη μορφή. Άλλες περιπτώσεις συνέβησαν μέσα από διάφορες μορφές της μαγείας.
Σε αντίθεση με τις σύγχρονες κινηματογραφικές απεικονίσεις, τα οποία τείνουν να δίνουν στο Λυκάνθρωπο ένα φυσικό στοιχείο της ανθρωπότητας – πιθήκου τα χαρακτηριστικά του προσώπου, για παράδειγμα, ή την ικανότητα να περπατήσει στα δύο πόδια – υπογραμμίζοντας την άγρια κτηνωδία των δράσεων του πλάσματος, σε μεσαιωνικές ιστορίες υποβάθμισε σε μεγάλο βαθμό την κτηνώδη πτυχή: αντ ‘αυτού, έδειξαν, μέσω της ορθολογικής και γενικά ήπια συμπεριφορά του λυκάνθρωπου, το ανθρώπινο μυαλό και τις ευαισθησίες να παγιδεύονται μέσα σε  εξωτερικό μορφή που δεν διέφερε από έναν λύκο. Εάν ένας λυκάνθρωπος επιτέθηκε κάποιος, ήταν με αιτιολογημένο σκοπό: να εκφράσει την αδικία σε αυτόν και συχνά να εντοπίσει τον ένοχο. Υπήρχαν διάφορες εκδοχές της ιστορίας – ίσως το πιο διάσημο είναι Marie de France – Bisclavret ( Μαρί ντε Φρανς του Μπισκλάβρετ – https://en.wikipedia.org/wiki/Bisclavret ) αν και, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, οι αφηγήσεις ήταν εγγενώς μισογύνης. Ο ήρωας του ανώνυμου Melion – Μέλιον , για παράδειγμα, μαθαίνει ότι οι γυναίκες δεν μπορούν να εμπιστευθούν… ενώ στην ιστορία της Ουαλίας τώρα γενικά γνωστή ως Άρθουρ του Γκόργλαγκον http://www.annewilson.co.uk/cachedpapers/Arthur%20and%20Gorlagon.pdf  , επιβιώνουν σε μια λατινική εκδοχή, ενός αγύρτη συζύγου – ένας προδότης, καθώς και μια μοιχαλίδα, δεδομένου ότι ο σύζυγός της είναι ο βασιλιάς – τιμωρείται με το κάθεται σε ένα τραπέζι με το αδικήσει τον σύζυγό της, και να αναγκαστεί να φιλήσει το αποκεφαλισμένο κεφάλι του εραστή που είχε απεικονίζονται μαζί της.

Η μοναδική γυναίκα λυκάνθρωπος επιζών από τη μεσαιωνική Βρετανία φαίνεται να είναι αυτή που περιγράφεται από Giraldus Cambrensis  Topographia Hibernica ( Γκιράλντους Καμπρένσις Τοπογράφια Χιμπέρνικα – http://www.yorku.ca/inpar/conquest_ireland.pdf ) , ο λογαριασμός του ταξιδιού πρίγκιπα Ιωάννη στην Ιρλανδία, και έτσι μια (δήθεν) πραγματική αφήγηση. (Ο λυκάνθρωπος ως λαϊκή παράδοση αλλά και ως αληθινή συνάμα είναι ισχυρή στην Ιρλανδία, και έχει ομοιότητες με την παλιά Σκανδιναβική παράδοση στην οποία λυκάνθρωποι παρουσιάζονται συχνά ως πολεμιστές τόσο άγριοι που λέγεται ότι είχαν μετατραπεί σε λύκους.) Γκιράλντους εξιστορεί πώς το Ossory – Οσσόρυ, μόλις λίγα χρόνια νωρίτερα, ένας ιερέας προσεγγίστηκε από έναν λυκάνθρωπο, που αναζητούσε τις τελευταίες ιεροτελεστίες για τη σύζυγό του. Αυτό το ζευγάρι είχε καταραστεί από έναν επίσκοπο να παραμείνει για λύκος για επτά χρόνια. Μετά από πολλή πειθώ και την απόδειξη, ο ιερέας συμφωνεί. Αργότερα εξομολογείται και επίσημα και εξετάζεται. Αυτή η ιστορία λυκάνθρωπου είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον γιατί, ασυνήθιστα, οι λυκάνθρωποι μπορούσαν να μιλήσουν.

Στο τέλος  του Μεσαίωνα, κατά τον δέκατο πέμπτο και δέκατο έκτο αιώνα, μια πεποίθηση προέκυψε ότι οι λυκάνθρωποι, όπως μάγισσες, ήταν υπηρέτες του Διαβόλου. Και πάλι, όπως μάγισσες, όσους έχουν καταδικαστεί να είναι λυκάνθρωποι κάηκαν ζωντανοί. Αυτό αργότερα ως παράδοση  φαίνεται να έχουν δώσει αφορμή για τους λυκάνθρωπους ως βασικό του τρόμου φαντασίας, ιδιαίτερα μέσω της επιρροής της Ανατολικής Ευρώπης παράδοση που συνδέει λυκάνθρωπους με βρικόλακες.

Εκτός αυτών που αναφέρω αν με ρωτήσετε αν υπήρξαν ή αν υπάρχουν Λυκάνθρωποι ή Λυκάωνες όπως τους αποκαλείτε εσείς θα μπορούσα να σας απαντήσω ως ναι. Ο λόγος είναι ότι υπάρχουν απίστευτες αποδείξεις για αυτά τα νοήμον όντα από την αρχαιότητα ως σήμερα. Όχι βέβαια με την υπόσταση που δίδεται από το κινηματογράφο ή τα βιβλία τρόμου. Επίσης δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με κυνοκέφαλους, και τους τσακαλοθεούς των Αιγυπτίων. Όποιος τους μπερδεύει με αυτούς θα πρέπει να θέλει να δείξει στους άλλους ότι κάτι γνωρίζει αλλά στην ουσία δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα. Επίσης όποιος θέλει αυτά τα όντα να φαίνονται ως σατανιστηκά όργανα τα οποία κάνουν όργια και τρώνε παρθένες ή τα παιδιά τους ή τις συζύγους τους ή ακόμα και ανθρώπους αν δεν είναι κάποιος σκηνοθέτης ταινιών ή συγγραφέας κάποιο κακό σκοπό αναζητά για δικό του συμφέρον. Συνήθως είναι άνθρωποι οι οποίοι είναι ψυχικά διαταραγμένοι μισούν τα ζώα και προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο μέσο τις ψευτοκουλτουριάρικης πειθώ που έχουν ότι έτσι είναι. Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να εξεταστούν από ειδικούς ψυχιάτρους αν επιμένουν σε κάτι τέτοιο διότι ίσως φανούν βάναυσοι ή ακόμη και δολοφόνοι αργότερα στην ζωή τους.

Σε άλλη μας συνάντηση θα σας αναφέρω ποιο πολλά περιστατικά για τους λυκάνθρωπους από πολλούς πολιτισμούς όπου μέχρι και σήμερα τους θεωρούν υπαρκτούς με το να τους χαρακτηρίζουν ως αγίους ή ακόμα και ιερά πνεύματα.>>

 

Ίσως στο μέλλον αναφερθώ στον Λυκιακό Τάφο του  Καστελόριζου όπου πρόκειται για τάφο του 4ου αιώνα π.Χ., λαξευμένο στους πρόποδες του Κάστρου!!!! Να μάθουμε και κάτι παραπάνω…….για αυτούς!!!! Αν και υπάρχει άρθρο μας για την Λυκία όπου μπορεί κάποιος να διαβάσει ΕΔΩ!!!!

 

Η λέξη Λύκιος (ή Λύκειος), προέρχεται από το λήμμα –λύκη και σημαίνει αμυδρό φως ( ομόρριζα: λυκόφως, λυκαυγές – το φως που υπάρχει στην Μέση Γη )!!!!! Το βρίσκουμε ως δηλωτικό του Απόλλωνα και του Δία (  Λύκιος Απόλλων, Λύκιος Ζευς  )!!!! Άρα λοιπόν, Λύκιος είναι αυτός που φέρει ή φέρνει το αμυδρό φως!!!!! Δηλαδή, αυτός που προκαλεί την έλευση του κυρίως Φωτός!!!! Με λίγα λόγια, είναι αυτός που αφυπνίζει! Εδώ βεβαίως, η λέξη « φως » συμβολίζει την Γνώση, την Αλήθεια!!!! Στο λατινικό λήμμα –lux/luxus σημαίνει φως (και όχι αμυδρό φως όπως πολλοί ηλίθιοι και αμαθείς θέλουν να πιστεύουν)!!!! Εν πάση περιπτώση όμως, η λέξη Lucifer ( Λούσιφερ – Εωσφόρος) ομοιάζει νοηματικά με την λέξη Λύκιος!!!!! Κανονικά την λέξη Lucifer, θα έπρεπε να αποδίδουν καλύτερα οι λέξεις: Πυρφόρος, Φωτοδότης, κτλ. Στην λέξη Εωσφόρος, το πρώτο συνθετικό – Έως σημαίνει λυκόφως δηλαδή έσπερο φως (  αμυδρό ) ανεγκέφαλοι παπάρες!!!! Άρα Λούσιφερ σημαίνει κατά λέξη, αυτός που φέρει ή φέρνει το Φως!!!! Αυτός λοιπόν που φέρει το Φως, με την έννοια της απόλυτης Γνώσης και Αληθείας, δεν μπορεί να είναι άνθρωπος, αφού αυτός είναι ατελής, αλλά Θεός!!!!! Μνημονεύω αυτά, για να δείξω ότι άλλη είναι η έννοια του Λούσιφερ και άλλη του Εωσφόρου!!!! Δεν είναι συνώνυμα άχρηστοι ερευνητές και ψευτό μέντιουμ του πρωκτού!!!!

 
Τώρα, Εωσφόρος και Λύκιος ουσιαστικά έχουν την ίδια ερμηνεία, όμως πρακτικά η λέξη Εωσφόρος έχει αποδοθεί (  δογματικά  ηλίθιοι ) στον Διάβολο, ενώ η λέξη Λύκιος στον θεό του Φωτός, ανοίχτε και καμία αρχαία γραμματική ζωντόβολα που τα ξέρετε όλα!!!! Υπάρχει σαφής διαφορά, ως προς τον σκοπό που υπηρετούν οι δύο αυτοί πόλοι, για αυτό και δεν επιτρέπεται η μεταξύ τους ταύτιση!!!! Ας μην υπεισέλθουμε στο γιατί ο Διάβολος ονομάστηκε και Εωσφόρος και τι είδους γνώση ήθελε να φέρει…ξέρουμε καλά ποιοι φταίνε για αυτό, είναι αυτοί όπου έδωσαν την μορφή του θεού Πάνα στον διάβολο –  https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%BD !!!!
Αντίστοιχη μνεία υπάρχει και για τον Προμηθέα, ας μην ξεχνάμε…!!!!
Σε κάθε περίπτωση λοιπόν, η λέξη Λύκιος δεν επιλέχθηκε και δεν υφίσταται ως ταυτόσημη με την Εωσφορική-Διαβολική δύναμη, αλλά με την αντίθετή της!!!!! Φτάνει η αμάθεια κάποιων ηλιθίων ημιμαθών ερευνητών και ψευτό μέντιουμ τις πλάκας!!!!

 

Έτσι λοιπόν δεν γνωρίζεται ότι πρόκειτε για λέξη κρυπτογραφική αν και έχουμε εξηγήσει σε προηγούμενο άρθρο μας για τον Λύκιο Απόλλων τι ήτο ….μα ας δουμε όμως τι είναι η κρυπτογραφία!!!!!

Η λέξη κρυπτογραφία (αγγλ.cryptography) προέρχεται από τα συνθετικά « κρυπτός » + «  γράφω  » και είναι ένα διεπιστημονικό γνωστικό πεδίο που ασχολείται με τη μελέτη, την ανάπτυξη και τη χρήση τεχνικών κρυπτογράφησης και αποκρυπτογράφησης με σκοπό την απόκρυψη του περιεχομένου των μηνυμάτων!!!!! Η κρυπτογραφία είναι ο ένας από τους δύο κλάδους της κρυπτολογίας ( ο άλλος είναι η κρυπτανάλυση ), η οποία ασχολείται με τη μελέτη της ασφαλούς επικοινωνίας!!!! Σήμερα η κρυπτολογία θεωρείται ένα διεπιστημονικό γνωστικό πεδίο, το οποίο μπορεί να μελετηθεί ως όψη των εφαρμοσμένων μαθηματικών, της θεωρητικής πληροφορικής ή της επιστήμης ηλεκτρονικού μηχανικού!!!!! Παρεμφερείς κλάδοι είναι, αντιστοίχως, η στεγανογραφία και η στεγανοανάλυση!!!!

Η σημασία της κρυπτολογίας είναι τεράστια στους τομείς της ασφάλειας υπολογιστικών συστημάτων και των τηλεπικοινωνιών την σήμερον ημέρα!!!! Ο κύριος στόχος της είναι να παρέχει μηχανισμούς ώστε 2 ή περισσότερα άκρα επικοινωνίας (π.χ. άνθρωποι, προγράμματα υπολογιστών κλπ. ) να ανταλλάξουν μηνύματα, χωρίς κανένας τρίτος να είναι ικανός να διαβάζει την περιεχόμενη πληροφορία εκτός από τα δύο κύρια άκρα!!!!

Ιστορικά, η κρυπτογραφία χρησιμοποιήθηκε για τη μετατροπή της πληροφορίας μηνυμάτων από μια κανονική, κατανοητή μορφή σε έναν « γρίφο », που χωρίς τη γνώση του κρυφού μετασχηματισμού θα παρέμενε ακατανόητος!!!! Κύριο χαρακτηριστικό των παλαιότερων μορφών κρυπτογράφησης ήταν ότι η επεξεργασία γινόταν πάνω στη γλωσσική δομή του μηνύματος και μια από τις ποιο δύσκολες αποκρυπτογραφήσεις που δεν έχει επιτευχθεί ακόμα είναι ο κώδικας τις ανορθογραφίας!!!!  Στις νεότερες μορφές, η κρυπτογραφία χρησιμοποιεί το αριθμητικό ισοδύναμο, ενώ η έμφαση έχει μεταφερθεί σε διάφορα πεδία των μαθηματικών, όπως διακριτά μαθηματικάθεωρία αριθμώνθεωρία πληροφορίαςυπολογιστική πολυπλοκότηταστατιστική και συνδυαστική ανάλυση!!!! Έτσι και οι Λυκάωνες χρησιμοποιούσαν ένα ειδικό κρυπτογραφικό κώδικα για να μπορούν να επικοινωνούνε χωρίς κανένα πρόβλημα!!!! Οπότε όταν αναφερόμασταν στην λέξη Λύκιος σήμαινε αυτός που ερχότανε από τα μέρη των Λυκάωνων την Μέση γη!!!! Αν το καλοσκεφτεί κανείς αυτό ίσως και να δώσει μια εξήγηση για τους 6 μήνες που πήγαινε ο Λύκιος Απόλλων…..!!!! Δεν θα το συνεχίσω είστε έξυπνοι άνθρωποι εκτός από τους ηλίθιους επικριτές όπου πάντα βιάζονται να πούνε την μαλακοεξυπνάδα τους!!!! Σε επόμενα άρθρα ίσως…..ίσως γίνω ποιο διακριτικός….και ποιο λεπτομερέστατος….

 

Πηγές όπου μπορείτε να βρείτε παραπάνω στοιχεία για τους Λυκάωνες!!!!!

 

  • ILLIS L. ON PORPHYRIA AND THE AETIOLOGY OF WERWOLVES. Proc R Soc Med. 1964 Jan;57:23–26. [PMC free article] [PubMed]
  • Surawicz FG, Banta R. Lycanthropy revisited. Can Psychiatr Assoc J. 1975 Nov;20(7):537–542.[PubMed]
  • Coll PG, O’Sullivan G, Browne PJ. Lycanthropy lives on. Br J Psychiatry. 1985 Aug;147:201–202.[PubMed]
  • Jackson PM. Another case of lycanthropy. Am J Psychiatry. 1978 Jan;135(1):134–135. [PubMed]
  • Rosenstock HA, Vincent KR. A case of lycanthropy. Am J Psychiatry. 1977 Oct;134(10):1147–1149.[PubMed]
  • Keck PE, Pope HG, Hudson JI, McElroy SL, Kulick AR. Lycanthropy: alive and well in the twentieth century. Psychol Med. 1988 Feb;18(1):113–120. [PubMed]
  • Buchanan A. ‘Barking mad’. Br J Psychiatry. 1987 Oct;151:562–563. [PubMed]

 

  • Wolfeshusius, Johannes Fridericus. De Lycanthropia: An vere illi, ut fama est, luporum & aliarum bestiarum formis induantur. Problema philosophicum pro sententia Joan. Bodini … adversus dissentaneas aliquorum opiniones noviter assertum…Leipzig: Typis Abrahami Lambergi, 1591. (In Latin; microfilm held by the United States National Library of Medicine)
  • Prieur, Claude. Dialogue de la Lycanthropie: Ou transformation d’hommes en loups, vulgairement dits loups-garous, et si telle se peut faire. Louvain: J. Maes & P. Zangre, 1596.
  • Bourquelot and Jean de NynauldDe la Lycanthropie, Transformation et Extase des Sorciers(Paris, 1615).
  • Summers, MontagueThe WerewolfLondon: K. Paul, Trench, Trubner, 1933. (1st edition, reissued 1934 New York: E.P. Dutton, 1966 New Hyde Park, N.Y: University Books, 1973 Secaucus, N.J.: Citadel Press, 2003 Mineola, N.Y.: Dover, with new title The Werewolf in Lore and Legend). ISBN 0-7661-3210-2

 

  1. Lorey (2000) records 280 known cases; this contrasts with a total number of 12,000 recorded cases of executions for witchcraft, or an estimated grand total of about 60,000, corresponding to 2% or 0.5% respectively. The recorded cases span the period of 1407 to 1725, peaking during the period of 1575–1657.
  2. Jump up^Lorey (2000) records six trials in the period 1701&1725, all in either Styria or Carinthia; 1701 Paul Perwolf of Wolfsburg, Obdach, Styria (executed); 1705 “Vlastl” of Murau, Styria (verdict unknown); 1705/6 six beggars in Wolfsberg, Carinthia (executed); 1707/8 three shepherds in Leoben and Freyenstein, Styria (one lynching, two probable executions); 1718 Jakob Kranawitter, a mentally retarded beggar, in Rotenfel, Oberwolz, Styria (corporeal punishment); 1725: Paul Schäffer, beggar of St. Leonhard im Lavanttal, Carinthia (executed).
  3. Jump up^“Werwolf” in Grimm, Deutsches Wörterbuch“online version”. uni-trier.de. Retrieved 2012-12-21.
  4. Jump up^“loup-garou”. The American Heritage Dictionary of the English Language (4 ed.). 2000. “Appendix I: Indo-European Roots: w-ro-“. The American Heritage Dictionary of the English Language (4 ed.). 2000.
  5. Jump up^Rose, C. (2000). Giants, Monsters & Dragons: An Encyclopedia of Folklore, Legend and Myth. New York: Norton. p. 230. ISBN 0-393-32211-4.
  6. Jump up^in the entry on Marcellus of Side, stating that this 2nd-century author wrote about the topic of lycanthropy. (Μ 205) Μάρκελλος Σιδήτης, ἰατρός, ἐπὶ Μάρκου Ἀντωνίνου. οὗτος ἔγραψε δι’ ἐπῶν ἡρωϊκῶν βιβλία ἰατρικὰ δύο καὶ μʹ, ἐν οἷς καὶ περὶ λυκανθρώπου. (cited after A. Adler, Suidae lexicon, Leipzig: Teubner, 1928-1935); see Suda Online
  7. Jump up^Karadžić in 1818) records вукодлак (werewolf) вампир (vampire) are synonyms, a man who returns from his grave for purposes of fornicating with his widow.
  8. Jump up^For lupo mannaro, Pianigiani (1907) considers a derivation from Germanic man, but prefers a corruption of lup’umanario, translating Greek lyk-anthropos[1] or alternatively from a *maniarus “mad, ferocious”, from mania [2]
  9. Jump up^Kim R. McCone, “Hund, Wolf, und Krieger bei den Indogermanen” in W. Meid (ed.), Studien zum indogermanischen Wortschatz, Innsbruck, 1987, 101-154
  10. Jump up^Eisler, Robert (1948). Man Into Wolf – An Anthropological Interpretation of Sadism, Masochism, and Lycanthropy. ASIN B000V6D4PG.
  11. Jump up^ “IV.105”. Histories.
  12. Jump up^ “i”. Metamorphoses.
  13. Jump up^Ménard, Philippe (1984). “Les histoires de loup-garou au moyen-âge”. Symposium in honorem prof. M. de Riquer(in French). Barcelona UP. pp. 209–38.
  14. Jump up^ “viii”. Bucolica. p. 98.
  15. Jump up^Pliny the Elder. “VIII”. Historia Naturalis. p. 81. 22/34.
  16. Jump up^Pliny the Elder. “VIII”. The Natural History. p. 81. 34/22.
  17. Jump up^Petronius(1996). Satyrica. R. Bracht Branham and Daniel Kinney. Berkeley: University of California. p. 56. ISBN 0-520-20599-5.
  18. Jump up^Baring-Gould, p. 100.
  19. Jump up to:abc d e f g h i j k l m n o p q Woodward, Ian (1979). The Werewolf Delusion. Paddington Press. ISBN 0-448-23170-0.[unreliable source?][page needed]
  20. Jump up^“iii”. Demonologie.
  21. Jump up^Hoyt, Nelly S.; Cassierer, Thomas, trans. (1965). The Encyclopedia: Selections: Diderot, d’Alembert and a Society of Men of Letters. Indianapolis: Bobbs-Merrill.
  22. Jump up^ William Monter, “Witchcraft in France and Switzerland” in Otten (ed.) A Lycanthropy reader(1986), 161-167.
  23. Jump up^“Is the fear of wolves justified? A Fennoscandian perspective”(PDF). Acta Zoologica Lituanica, 2003, Volumen 13, Numerus 1. Retrieved 2008-05-09.
  24. Jump up^Facundo Quiroga, “The Tiger of the Argentine Prairies” and the Legend of the “runa uturuncu“.Invalid language code.
  25. Jump up^The Legend of the runa uturuncuin the Mythology of the Latin-American Guerilla. Invalid language code.
  26. Jump up^The Guaraní Myth about the Origin of Human Language and the Tiger-men.Invalid language code.
  27. Jump up^B. Ambrosetti (1976). Fantasmas de la selva misionera (“Ghosts of the Misiones Jungle“). Editorial Convergencia: Buenos Aires.
  28. Jump up^Illis, L (Jan 1964). “On Porphyria and the Ætiology of Werwolves”Proc R Soc Med57 (1): 23–6. PMC 1897308PMID 14114172.
  29. Jump up to:abLopez, Barry (1978). Of Wolves and Men. New York: Scribner Classics. ISBN 0-7432-4936-4OCLC 54857556.
  30. Jump up^Ebbe Schön(2011-05-16). “Varulv”Väsen (in Swedish). SVT. Retrieved 2011-05-16.
  31. Jump up to:abBennett, Aaron. “So, You Want to be a Werewolf?” Fate. Vol. 55, no. 6, Issue 627. July 2002.
  32. Jump up^O’Donnell, Elliot. Werwolves. London. 1912. pp. 65-67.
  33. Jump up^Gershenson, Daniel. Apollo the Wolf-God. (Journal of Indo- European Studies, Monograph, 8.) McLean, Virginia: Institute for the Study of Man, 1991, ISBN 0-941694-38-0 136-7.
  34. Jump up^Szabó, György. Mitológiai kislexikon, I-II., Budapest: Merényi Könyvkiadó (év nélkül) Mitólogiai kislexikon.
  35. Jump up^Willis, RoyDavidson, Hilda Ellis(1997). World Mythology: The Illustrated Guide. Piaktus. ISBN 0-7499-1739-3OCLC 37594992.
  36. Jump up^The Fables of Mkhitar Gosh (New York, 1987), translated with an introduction by R. Bedrosian, edited by Elise Antreassian and illustrated by Anahid Janjigian
  37. Jump up^Legends of Grosse Pointe.
  38. Jump up^Ashliman, D.L. (1997-2010) Werewolf Legends from Germanyhttp://www.pitt.edu/~dash/werewolf.html#temmezarnow
  39. Jump up^Robert Jackson (1995) Witchcraft and the Occult. Devizes, Quintet Publishing: 25.
  40. Jump up^Sellers, Susan. Myth and Fairy Tale in Contemporary Women’s Fiction, Palgrave Macmillan (2001) p. 85.
  41. Jump up to:abSearles B (1988). Films of Science Fiction and Fantasy. Harry N. Abrams. pp. 165–67. ISBN 0-8109-0922-7.
  42. Jump up^Clemens, pp. 119-20.
  43. Jump up^Clemens, pp. 117-18.
  44. Jump up to:abClemens, p. 120.
  45. Jump up^Steiger, Brad (1999). The Werewolf Book: The Encyclopedia of Shapeshifting Beings. Farmington Hills, MI: Visible Ink. p. 12. ISBN1-57859-078-7OCLC 41565057.
  46. 39Jump up^Steiger, Brad (1999). The Werewolf Book: The Encyclopedia of Shapeshifting Beings. Visible Ink. p. 330. ISBN1-57859-078-7OCLC 41565057.
  47. Jump up^Steiger, Brad (1999). The Werewolf Book: The Encyclopedia of Shapeshifting Beings. Visible Ink. ISBN1-57859-078-7OCLC 41565057. p. 17

 

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι πάντα καλά και να θυμάστε!!!!

Αν δεν πιστεύετε σε κάτι, δεν πάει να πει αυτό το κάτι ότι δεν υπάρχει!!!!

INVISIBLE LYCANS TEAM!!!


saman lycan

No comments yet.

Αφήστε μια απάντηση


Hit Counter provided by seo packages
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
Αρέσει σε %d bloggers: