ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ!!!!! ΟΙ ΛΥΚΑΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!

ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ!!!!! ΟΙ ΛΥΚΑΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!

 

O λύκος διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις αρχαίες ελληνικές θρησκείες!!!!!!! αλλά ο ρόλος του ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό!!!!!!!! O λύκος συσχετίζεται συχνά με τους Έλληνες θεούς Δία Απόλλωνα Άρτεμη και Λητώ όπως θα δούμε παρακάτω!!!!!!

Οι λύκοι ( Λυκάωνες ) φαίνεται να δρουν ως θεοί αγγελιοφόροι των θεών κυρίως του Απόλλωνα!!!!!! Μια ιδιαίτερα γνωστή λατρεία λύκου μπορεί να βρεθεί στην πιο απομακρυσμένη ορεινή περιοχή της Αρκαδίας  στην Πελοπόννησο κυρίως γύρω από το όρος Λύκαιο  τον υποτιθέμενο τόπο γεννήσεως του Δία  από την οποία έχουμε και τις πρώτες ιστορίες « Λυκανθρώπων »!!!!!!!! Εδώ και αλλού όπου οι αρχαιολόγοι και ερευνητές πρέπει να συγκεντρώσουν αυτά τα αρχαία στοιχεία για αυτή τη λατρεία λύκου!!!!!!!! 

Ο βασιλιάς Λυκάων!!!!!

Πριν συζητήσουμε για «θεότητες λύκων» ας επικεντρωθούμε στις αρχαίες ιστορίες των ανθρώπων που μεταμορφώνονται σε λύκο  τα περισσότερα εκ των οποίων αφορούν την Αρκαδία και φαίνεται να σχετίζονται άμεσα με τη λατρεία του θεού που ονόμαζαν  Λύκαιο Δία  « Λυκάων -Δία » !!!!!!!! Η ιστορία του μετασχηματισμού του βασιλιά Λυκάων σε λύκο θα μπορούσε ως εκ τούτου να είναι ένας ερμηνευτικός μύθος για να εξηγήσει την «λατρεία των Λυκάων» στην Αρκαδία !!!!!!!

Βέβαια μπορεί να υπάρχουν και άλλες συμβολικές έννοιες που συνδέονται με αυτόν τον μύθο!!!! Ταυτόχρονα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι αυτές οι ιστορίες δεν γράφτηκαν από τους Αρκάδες αλλά από τους ξένους που ζούσαν σε πόλεις όπως η Αθήνα και η Ρώμη και ως εκ τούτου απομακρύνονται από τη φύση και έχουν επίσης μια συγκεκριμένη ατζέντα για την αναφορά αυτών των ιστοριών κυρίως στον Πλάτωνα!!!!!

Πρώτον πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτοί οι πρώτοι μύθοι δεν σχετίζονται με τους λύκους αλλά  ” λυκάνθρωπους ” η ποιο αρχαιά εν Αρκαδία Λυκάωνες!!!! Ο ίδιος ο όρος δεν υπήρχε: Οι Έλληνες συνήθως χρησιμοποιούσαν μόνο τη λέξη «λύκος», λύκος   (αλλά δείτε τη λατινική λέξη versipellis όπου έχουμε γράψει και άρθρο για αυτό όποιος θέλει να το διαβάσει ας πατήσει εδώ)!!!!!  Επίσης τα τυπικά μεσαιωνικά και μοντέρνα χαρακτηριστικά των “λυκανθρώπων” όπως η πανσέληνο συνήθως λείπουν στην αρχαιότητα!!!! Στην περίπτωση της περίφημης ιστορίας του βασιλιά Λυκάων μπορούμε να δούμε ότι έχουμε να κάνουμε με την θεία τιμωρία του Δία που προδόθηκε από τον βασιλιά Λυκάνο  και όχι κάποια «κατάρα λυκανθρώπου»!!!!! Επιπλέον ο Λυκάων έμεινε για πάντα λύκος!!!!! (για τους διάφορους λόγους βλ. π.χ. Ovid, metamorphoses 1.209-243, Plato, republic viii, 16, 565d-566a. hyginus,scholiast στο caes. )!!!!
 Ο Όβιντ γράφοντας γύρω στο 8 μ.Χ., δίνει μια μάλλον πολύχρωμη απεικόνιση του μετασχηματισμού του Λυκάων : «  Τα μαλλιά και οι τρίχες ήταν σε όλο το σώμα στα χέρια του στα πόδια του ήταν λύκου αλλά διατηρούσε κάποια απομεινάρια του πρώην του σχήματος ως άνθρωπος, το πρόσωπο καθαρά λύκου με τα ίδια κίτρινα λαμπερά ματιά το ίδια άγρια εικόνα με εκείνη ενός λύκου >>.

Ήδη 400 χρόνια νωρίτερα ο Πλάτων έδωσε την πρώτη αναφορά του μύθου σχετικά με τον Λύκαιο Δία στο έργο του δημοκρατία μας λέει : Ο μύθος που λέγεται από το ιερό του Λύκαιου Δία στην Αρκαδία(…) η ιστορία πηγάζει από το ότι όποιος έχει γευτεί ένα κομμάτι των ανθρώπινων δραστηριοτήτων ως μύστης  με εκείνα των άλλων μυστηρίων μετατρέπεται αναπόφευκτα σε Λυκάων »( 565D-E) !!!!

Αυτό είναι σημαντικό να κατανοήσουμε κάποιες από τις θυσίες και τα τελετουργικά που έλαβαν χώρα προς τιμήν του  Λύκαιου Δία στην ακαρδία (για τον Πλάτωνα βέβαια η ιστορία μνημονεύει μόνο μεταγενέστερα ως μια μεταφορά για την σύγχρονη πολιτική δηλαδή ο τύραννος μετατρέπεται σε ” άνθρωπο που τρώει τον λύκο “)!!!!! 
Η γευστική ανθρώπινη σάρκα είναι ένα  επαναλαμβανόμενο θέμα στη λατρεία του Λύκαιου Δία όπου ήταν συμβολικό και συμφωνούν όλοι οι αρχαίοι ιστορικοί και φιλόσοφοι!!!! Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχουν πολλές αναφορές του βασιλιά Λυκάων!!!! και σε πολλές ιστορίες δεν αναφέρθηκε καθόλου μετασχηματισμός. (π.χ. ο Κλήμης της Αλεξάνδρειας ο Nonnus ο Ερατοσθένης ο Αρνόβιος)!!!!

Αντίθετα λέγεται ακόμη ότι ο Λυκάων «διατήρησε τα θελήματα του πατέρα του για τη δικαιοσύνη» και ήταν οι γιοι του που αναστάτωσαν τον Δία: « Θυσίασαν ένα παιδί και ανάμειξαν τη σάρκα του με εκείνη του θύματος » . Ο Αλέξανδρος Δαμασκηνός, ο Φραγκ (43 π. Ηρακλής ,3.378 , ο Σούντας  οι Λυκάωνες όπου η εξής ιστορία ήταν επίτηδες παραλλαγή και σκευωρία του Παυσανία )!!!!!

Η λατρεία αυτή στην Αρκαδία
εν πάση περιπτώση ιδιαίτερα η αρχαία Αρκαδία φαίνεται να ήταν ένα σημαντικό κέντρο  για την λατρεία του λύκου!!!! Η ιστορία του βασιλιά Λυκάωνα μας οδηγεί στον Λύκαιο Δία ( ως αρκαδικός «λύκος θεός» επίσης ήταν  του Λύκαιου Απόλλων!!!!!  τον Λύκαιο Δία »!!!!! προς τιμήν του η Λύκαια  γιορτάστηκε στο όρος Λύκαιων  το ” βουνό των Λυκάων ” (βλ. συνοπτική παρουσίαση  από  το 2015 έγγραφο  πρόσφατης ανασκαφής από τον Ντέιβιντ Ρωμανό και τη Μαίρη Βογιατζή που υποδηλώνει τελετουργικές δραστηριότητες στο όρος Λύκαιων από το 3000 π.χ.)!!!!! 
Σχετικά με αυτές τις θυσίες κατά την διάρκεια των Λύκαιων  ή και ακόμα Λυκάων έχουμε επίσης την απίστευτη ιστορία ενός πρωταθλητή πυγμαχίας ολυμπιονίκης που μας λέει ο Παυσανίας ( 6.8.2 ): «Ο Δάμαρχος, ένας Αρκαδίτης της Παρασίας (…) που άλλαξε το σχήμα του σε ένα λύκο στη θυσία του  Λύκαιου  Δία και μετά από εννιά χρόνια μετά έγινε ξανά ο άνθρωπος »!!!!! Υποτίθεται ότι μετατράπηκε σε Λυκάων αφού έφαγε τη σάρκα ενός αγοριού που θυσιάστηκε στον  Λύκαιο Δία από τους Αρκάδες!!!! Αν και αυτό δεν είναι αλήθεια όπου εξηγούν ο Πλάτων για την  μύηση στην θρησκεία των Λυκάων!!!!  Ασχολούμαστε με μια τακτική (ετήσια!!!;;;!!!) εκδήλωση με την οποία ένα μέλος της κοινότητας εκδιώχθηκε (ή θυσιάστηκε!!!;;;!!!) ως λύκος!!!! Ο Παυσανίας, που γράφει στη ρωμαϊκή περίοδο μας λέει ότι « Δεν μπορεί να πιστέψουν τι λένε οι ρομαντικοί για αυτόν [δηλαδή Δάμαρχος διότι δεν γνώριζαν την μύηση ] »!!!! 
αλλά αρκετοί λογαριασμοί αυτής της ιστορίας έχουν επιβιώσει!!!! Σε άλλες αναφορές με όνομα Δεμαίνετος όπως εδώ στην Πλίνιου φυσικής ιστορίας (NH 8.34 ): « Ο Γρίοπας (…) μας πληροφορεί ότι Δεμαίνετος ή Παράσσιος κατά τη διάρκεια μιας θυσίας των ανθρώπινων μυήσεων τα οποία οι Αρκάδες  είχαν προσφέρει θυσίες στον Λύκαιο Δία όπου κατά την οποία μετατράπηκε σε λύκο όμως δέκα χρόνια αργότερα  ξανά γύρισε στην αρχική του μορφή ως έκκληση του από έναν αθλητή και επέστρεψε νικητής στους πυγμαχικούς αγώνες των ολυμπιακών αγώνων!!!!!

 

Ένας ελληνικός ασημένιος οβελίσκος από την Λυκαία (πιθανότατα το 324/3 π.Χ.), που δείχνει τον Ηρακλή στην εμπρόσθια όψη και έναν λύκο και ένα αστέρι στο πίσω μέρος (με το μύθο “ΛΑ-ΡΑΝ” και μονόγραμμα ΠΑΡ). Ο λύκος εδώ συμβόλιζε τη χώρα. Μα γιατί? Για μερικούς, το όνομα έχει απλώς ομοιότητες με την ελληνική λέξη για λύκο, λυκό. Από την άλλη, ήδη από τους Χετταίους χρόνους (2η χιλιετία π.Χ.) μαθαίνουμε για τη «γη του λύκου», η Λουκκάβα («λούκκα» είναι χετίτης ως «λύκος», παρόμοια με τον ελληνικό λυκό και το λατίνο λούπου). Η συσχέτιση με τους λύκους μπορεί να είναι αρχαιότερη από ό, τι μερικοί άνθρωποι σκέφτονται ..

 

 “(επισης, βλ.scopas fgrh413 f 1 · βαρώ στο Αύγουστο του Αγίου18.17 · βλ. rene bloch, “demaenetus”, new pauly του brill , σημείωση: 10 αντί για 9 χρόνια εδώ) Αυτή η ιστορία είναι ένα από τα πολλά αποδεικτικά στοιχεία για τη λατρεία των Λυκάων και τον  μετασχηματισμό που προήλθε πιθανότατα σε παλαιότερες εποχές στην εποχή του χαλκού και συνέχισε κατά τον έναν ή τον άλλο τρόπο σε μεταγενέστερους καιρούς σε αυτήν την μάλλον απομακρυσμένη περιοχή της Αρκαδίας και οι συγγράφεις όπως ο Παυσανίας και ο Πλίνιος που γράφουν στη ρωμαϊκή περίοδο δεν κατείχαν τις γνώσεις από τις μυήσεις και γράφανε ότι τρώγανε ανθρώπους!!!! . 

Αργότερα στο έργο του ο Παυσανίας αναφέρει ρητά τον μετασχηματισμό των Λυκάων κατά τη διάρκεια μιας θυσίας στον  Λύκαιο Δία : 
” 8.2.6 – όλη τη διάρκεια των αιώνων, πολλά γεγονότα που συνέβησαν στο παρελθόν ακόμα και μερικά που συμβαίνουν σήμερα έχουν γενικώς αποθαρρυνθεί λόγω από τα ψέματα που χτίστηκαν με βάση την πραγματικότητα λέγεται για παράδειγμα ότι από την εποχή του Λύκαιου Διός ένας άνθρωπος έχει μετατραπεί σε λύκο στην θυσία του Λύκαιου Δία αλλά ότι η αλλαγή δεν ήταν για τη ζωή !!!! Διότι ο λύκος απέχει από την ανθρώπινη σάρκα και μετά από εννέα χρόνια γίνεται και πάλι άνθρωπος αλλά αν γευτεί ανθρώπινη σάρκα παραμένει θηρίο για πάντα!!!! «
Ο Παυσανίας μην ξέροντας τις μυήσεις των Λυκάων θα μπορούσε να προτείνει μια παραλλαγμένη μορφή τελετουργικότητας με το οποίο επιλέχθηκε ένας άνθρωπος (η μάλλον, ρίχνει έξω) ως ετήσια (;) θυσία!!!!
μια ιστορία σχετικά με τους Αρκάδες αναφέρθηκε από Euanthes ( Eουάνθες σύμφωνα με τον Πλίνιο τον πρεσβύτερο της φυσικής ιστορίας από ad79 ( fgrhist 320 = περιληψη NH 8.34 ):
“Ο Euanthes … μας πληροφορεί ότι οι Αρκάδιοι ισχυρίζονται ότι ένα μέλος της οικογένειας ενός  επιλέγεται με κλήρο, και έπειτα μεταφέρετε σε μια συγκεκριμένη λίμνη στην περιοχή εκείνη, όπου, μετά την αναστολή των ρούχων του και τοποθέτηση σε μια δρυς , κολυμπάει στο νερό και πηγαίνει μακριά στην έρημο, όπου μετατρέπεται σε λύκος και συνεργάζεται με άλλα ζώα του ίδιου είδους για διάστημα εννέα ετών!!!! Εάν έχει μπορέσει να κρατήσει τον εαυτό του να βλέπει τον άνθρωπο καθ ‘όλη αυτή τη φορά, επιστρέφει στην ίδια λίμνη και, αφού κολυμπήσει, επανέρχεται στην αρχική του μορφή , μόνο με την προσθήκη εννέα ετών στην προηγούμενη εμφάνιση του αλλά όχι κυριολεκτικά αλλά μεταφορικά σε αυτό ο Φάμπιους προσθέτει, ότι παίρνει και τα προηγούμενα ρούχα του μαζί του όπου  είναι πραγματικά θαυμάσιο σε τι μέγιστη κρυπτογραφία βρίσκεται η ευπιστία των Ελλήνων!!!!!

 

Ένα σπάνιο άγαλμα αφιερωμένο στον Απόλλωνα Λυκαίο ως «θεό λύκου» από το c.200 π.Χ., που ανακαλύφθηκε στην Πτολεμαϊκή Αίγυπτο. Η ελληνική επιγραφή αναφέρει: Απολλώνι Λυκαίωι | Θεομνήστος Νικίου. “Στον Απόλλωνα Λυκαίο (αφιερωμένο) Θεονόστο, γιο του Νίκου.” Εικόνα μαύρου γρανίτη ανακαλύφθηκε στο Λούξορ στη δεκαετία του 1870 (Αιγυπτιακό Μουσείο, Κάιρο: CG 9276).

 

“(Και πάλι, ρωμαϊκός σκεπτικισμός για τους ελληνικούς μύθους) όλα αυτά φαίνεται να προτείνουν ότι είναι ένα είδος τελετουργικού μύησης, ιεροτελές , όπου έρχεται με την ηλικία ενηλικίωσης ως τελετουργικό από τα ήθη και έθιμα της αρχαίας Λυκοσούρας: Ένα αγόρι (όχι ένας άνθρωπος, όπως και στην παραλλαγμένη ιστορία του Παυσανία), που επιλέγονται με κλήρωση , βγαίνοντας στο «επιδόρπιο», ζώντας σαν λύκος (πχ τα Κύπτεια στην αρχαία Σπάρτη ή τη Λουπερκάλια στη Ρώμη), αλλά γιατί να είναι αυτή η κατάρα στην τοπική κοινότητα ή είναι ο ‘λύκος’ από την κοινότητα του καταραμένος, ως ένα είδος θυσίας της κοινότητας ή ενός « αποδιοπομπαίου τράγου» – το αγόρι που εξορίστηκε για αρκετά χρόνια μπορεί να είναι σημαντικό για να εγγυηθεί την ευημερία και τη συνύπαρξη της κοινότητας ως μυημένος!!!! 

(πχ. ο οw. Βurkert, στο  Homo Necans, σελ. 87; επίσης βλέπε παρακάτω για τον 12ο αιώνα μ.χ. η Ιρλανδική ιστορία ενός μεταμορφικού ανθρώπου σε  λύκου που διαρκεί επτά χρόνια ενός άνδρα και μιας γυναίκας που επιλέγεται με κλήρωση κάθε επτά χρόνια!!!!)

Ή ιστορία του βασιλιά Λυκάων έχει ερμηνευτεί με διάφορους τρόπους: θεωρήθηκε ως αιτιολογικός μύθος που εξηγεί μια μυημένη « αδελφότητα αντρών -λύκων » και τη λατρεία ενός «θεού λύκου» του Λύκαιου Διός!!!! άλλοι, όπως ο Burkert – Μπάρκετ (1983: 84-93), θεωρούν ότι η μεταμόρφωση είναι « ισοδύναμη με συμβολικό θάνατο » κατά τη διάρκεια μιας «φυλετικής» τελετής έναρξης (ή ιεροτελεστίας )!!!! βλέπουμε επίσης ορισμένες συμβολικές αντιθέσεις: Τον άνθρωπο έναντι του ζώου!!!!! Τον πολιτισμό εναντίον της άγριας φύσης κλπ.!!!! Ο Λυκάωνας ως βασιλιάς και σαν λύκος δείχνει τον βασιλιά ως « πολιτισμό »»(αστική τάξη, ανθρώπινη κοινωνία, θεσμοί) σε σχέση με την« άγρια ​​φύση » , καθώς και την αδικία και την παράβαση του Λυκάοντος, με αποτέλεσμα την τιμωρία του Δία: Ο θεός μπορεί επίσης να απορρίψει την « συναινετικότητα » με τους άνδρες!!!! (βλεπε Μ. Jost, «Tο θρησκευτικό σύστημα στην Αρκαδία» στο D. Odgen, Companion To Greek Religion , σελ.275)!!!! εκτός από τη συμβολική αξία, δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε ότι όλα αυτά τα κείμενα φαίνονται κάπως να αναφέρονται σε κάποιο είδος ανθρώπινης θυσίας που πραγματοποιείται στην Αρκαδία για τον Δία!!!! Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλες πιθανές ερμηνείες του μύθου και πρέπει να λάβουμε υπόψη τη φύση των πηγών μας: Δεν έχουμε στην πραγματικότητα πηγές της Αρκαδίας, αλλά έναν Αθηναίο φιλόσοφο (Πλάτωνα)!!!!! έναν φυσικό ιστορικό του 1ου αιώνα μ.Χ. από τη Ρώμη (Πλίνιος ο γέροντας) και ένας γεωγράφος του 2ου αιώνα μ.Χ. από τη Λύδια (τον Παυσανία και την περιγραφή της Ελλάδας )!!!! Οι Αρκαδικές τελετουργίες και μύθοι  προέρχονται από πολύ παλιότερους χρόνους όπου δεν είχαν ιδέα πως γινόντουσαν διότι επρόκειτο για καθαρά Λύκαια μυστήρια κάτι αντίστοιχο με τα Καβήρια μυστήρια και τα Ελευσίνια μυστήρια με την μόνη διαφορά τα Λύκαια μυστήρια ήταν η αρχή όλων των άλλων: με τους ανθρώπους που ζουν σε μια αγροτική περιοχή, σε αρμονία με τη φύση, η σχέση τους με τα ζώα μπορεί να ήταν πολύ πιο θετική σε σύγκριση με τον Πλάτωνα, τον Πλίνιο και τον Παυσανία λένε οι ιστορικοί, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν υπαρκτά στοιχεία ακόμα από την Αρκαδία και την Λυκοσούρα λόγο παύσης ανασκαφών στην περιοχή εδώ και χρόνια!!!!

Σπανιότατες αναπαραστάσεις του Ηρακλή που φορούσε δέρμα λύκου και όχι του λιονταριού της Νεμέας περνώντας μύηση στα Λύκαια Μυστήρια ( αγγείο και κούπα του 490-480 π.Χ. μουσείο Ermitage, St. Pétersbourg)!!!!

 

Η ιστορία του μεταμορφισμού των  λύκων εξαπλώθηκε ευρύτερα και φαίνεται να έχει γίνει αρκετά δημοφιλές κατά τη ρωμαϊκή περίοδο!!!!! Μαθαίνουμε για τη διασκεδαστική ιστορία του Νίκηρου, ο οποίος, κατά τη διάρκεια του φανταστικού δείπνου του Τριμάλκιου , είπε αυτή την ιστορία για τον φίλο του, για έναν στρατιώτη, που μετατράπηκε σε Λυκάων μέσα  σε ένα νεκροταφείο: « Άλλαξε και άφησε όλα τα ρούχα του στο δρόμο!!!!. Η καρδιά μου κόντευε να σπάσει, αλλά στάθηκα σαν νεκρός, γύρισε ένα δαχτυλίδι που έμοιαζε να λάμπει σαν νερό γύρω από τα ρούχα του και ξαφνικά μετατράπηκε σε Λυκάων!!!! Παρακαλώ μην νομίζετε ότι αστειεύομαι!!!! δεν θα έλεγα για αυτό στον κόσμο!!!! αλλά όπως έλεγα, αφού είχε μετατραπεί σε λύκο, άρχισε να ουρλιάζει και έτρεξε στο δάσος!!!! Στην αρχή δεν ήξερα που ήμουν, τότε πήγα να πάρω τα ρούχα του!!!!αλλά αυτά είχαν μετατραπεί σε πέτρα …  και αργότερα έγινε πάλι άνθρωπος, επιστρέφοντας στο σπίτι (Nicoros’ Petronius , Satyricon ., 61f, c.ad60)

Αυτή η ιστορία είναι πιθανόν να βασίζεται σε μύθους από την Αρκαδία, αλλά τώρα δεν αποκαλύπτεται κάποια κοινή πεποίθηση στους « λυκανθρώπους », ακόμα και σε δαιμονισμούς, δεν υπάρχει κάποια φαντασία ως πλάσμα σε καμία από αυτές τις αναφορές σε αντίθεση με τους μεσαιωνικούς και σύγχρονους λυκανθρώπους αλλά μόνο ένας κανονικός λύκος … ο φίλος του Νίκορα περιγράφει στα λατινικά ως Versipellis  (‘γκρίζο’), που σημαίνει ότι ήταν μεταμορφικός (δείτε το σύντομο λογαριασμό στο « versipellis » στην φυσική ιστορία του πλινι8.34) αλλά και σε άρθρο μας για αυτούς πατήστε εδώ!!!!

Αυτά κάπως ποιο αναλυτικά για τους Λυκάωνες διότι κάποιοι ανεγκέφαλοι κάφροι ψευδομέντιουμ κατηγορούνε τους αρχαίους Αρκάδες και εμείς που εξηγούμε εδώ και τόσο καιρό ότι ήταν σατανιστές και ότι είμαστε και μείς!!! Ότι κάνουμε όργια και τρώμε παρθένες!!!! Ότι είμαστε μασόνοι και τέκτονες!!!! Μάθετε λοιπόν κύριε που ούτε με το όνομα σας δεν λερώνω πλέον το στόμα μου την ιστορία του τόπου σας όπως πρέπει και όπως έχουν κάνει εκατοντάδες αρχαιολόγοι ξένοι σε όλο τον κόσμο μήπως και ξεστραβωθείτε!!!! Ή μήπως πρέπει να πω στον κόσμο ποιος είστε ονομάστηκα και αυτή η επίθεση σε μας με μπλοκ που ιδρύσατε αλλά και στο Facebook γίνεται διότι ζητήσατε να σας φέρουμε σε επαφή με Λυκάωνες για να σας μετατρέψουν και εσάς σε Λυκάων!!!;;;!!! Αλλά επειδή σας είπαμε ότι δεν γνωρίζουμε γίνατε έξαλλος…..!!!!

Θριαντροπική μορφή Λυκάωνα – ανθρώπου που φοράει δέρμα λύκου!!!! Ελρουσκάνη, Vulci (Osteria 177) από το 540-510 π.Χ. Ρώμη, VIlla Giulia, αγγείο όπου δείχνει μύηση στα Λύκαια Μυστήρια αφιερομένο στον Λύκειο Απόλλων!!!!

Προς ανεγκέφαλους και θερμοκέφαλους αδερφοκραγμένους παλουκοσελητές πραγματικά σας λείπαμε διότι δεν γνωρίζετε το απειροελάχιστο από την ιστορία του τόπου μας και εκεί που εκατομμύρια ξένος κόσμος την γνωρίζει και την μαθαίνει εσείς χάσκετε σαν χάνοι έξω από το νερό σαν πατημένες μπακαλίνες ομοφύλων γαϊδάρων!!!!

 

Έτσι λοιπόν για μια ακόμη φορά και με πειστήρια ξένων αρχαιολόγων και ερευνητών πανεπιστήμιων οι Λυκάωνες ήταν μυημένοι και μύστες από την αρχαία Λυκοσούρα όπου τελούσαν τα άγνωστα σε πολλούς Έλληνες << Λύκαια μυστήρια >> προς τιμή του Λύκαιου Διός!!!! όπου ήταν τα πρώτα μυστήρια τόσο άγνωστα και κανείς δεν ξέρει τι κάνανε όπως τα Καβήρια μυστήρια και τα Ελευσίνια μυστήρια!!!! Αλλά εσείς που μας στολίζετε  με τόσα κοσμητικά επίθετα  θα κάνετε  το ίδιο και με  όσους σας πούνε για τον  αρχαίο Τέκτων και θα τους ονομάσατε  και αυτούς μασόνους και τέκτονες κατά την ηλίθια  κρίση που σας δέρνει….!!!! Ποιος ήταν ο Τέκτων!;! Ιδού  οι  αποδείξεις μήπως και  ξυπνήσετε από  τον λήθαργο που ζείτε σαν όρθια βλακοειδές σακιά με μπάζα που είστε..!!!! Στην ελληνική μυθολογία με το όνομα Τέκτονας (Τέκτων) είναι γνωστός ο πατέρας του Φερέκλου!!!! Ο Τέκτονας αναφέρεται στην Ιλιάδα (Ε 59), όπου γενεαλογείται ως γιος του Αρμόνου, από τον οποίο αποκαλείται και «Αρμονίδης»!!!! Ο Τέκτονας δίδαξε στον Φέρεκλο τη ναυπηγική τέχνη, κι έτσι ο τελευταίος μπόρεσε να κατασκευάσει το πλοίο με το οποίο ο Πάρις έφερε την Ωραία Ελένη από τη Σπάρτη στην Τροία!!!!

 

Πηγές

  • Emmy Patsi-Garin: Επίτομο λεξικό Ελληνικής Μυθολογίας, εκδ. οίκος «Χάρη Πάτση», Αθήνα 1969, σελ. 687
  • ΚρουσίουΛεξικόν Ομηρικόν, διασκευή από την 6η γερμανική έκδ. υπό Ι. Πανταζίδου, έκδοση «Βιβλιεκδοτικά καταστήματα Αναστασίου Δ. Φέξη», Αθήνα 1901, σελ. 856

 

Ελπίζω όπως και όλοι αυτοί οι ξένοι αρχαιολόγοι και ερευνητές πανεπιστημίων να συνεχισούν κάποια στιγμή τι; ανασκαφές στην Λυκοσούρα για να βρεθούνε υπαρκτά στοιχεία διότι μην ξεχνάμε όλοι οι ξένοι για την Λυκοσούρα λένε ότι είναι η πρώτη πόλη που ιδρύθηκε στον κόσμο και μάλιστα τολμάνε κάποιοι από αυτούς που ανάφερα ανατρέξετε και τους διαβάσετε να λένε ότι η Λυκοσούρα υπήρξε τουλάχιστον 470.000 χρόνια πίσω!!!! Μάλιστα όταν ερωτούντε για την γνώμη τους αν ο Σουμέριος πολιτισμός ήταν ο πρώτος που ιδρύθηκε η απάντηση τους είναι θα το ήθελαν πολύ αυτό αλλά δυστυχώς είναι ένας μύθος της ΠΤΠ αλλά και της ΝΤΠ!!!! Μάλιστα κάνουν λόγο ότι πολύ σύντομα θα δικαιωθεί η Λυκοσούρα από έρευνες τους που κάνουνε για το τι είναι η πρώτη πόλη στον κόσμο!!!!

Για μένα δεν χρειάζεται να το αποδείξουν τα λένε οι ιστορικοί οι δικοί μας……αλλά άμα δεν ξέρει κανείς την ιστορία του τόπου του πραγματικά γίνεται αδαής και ηλίθιος περίγελος όλων όταν ανοίγει το στόμα του και δεν ξέρει το τι λέει κατηγορώντας….!!!!!

Κυρίες και κύριοι την επόμενη φορά που θα γράψω για τους Λυκάωνες θα σας φέρω και ηχητικές αποδείξεις για αυτούς που έχει μαζέψει η ομάδα μας!!!!

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι πάντα καλά και να θυμάστε!!!!

Αν δεν πιστεύετε σε κάτι, δεν πάει να πει αυτό το κάτι, ότι δεν υπάρχει!!!!

INVISIBLE LYCANS TEAM!!!

 


saman lycan

No comments yet.

Αφήστε μια απάντηση


Hit Counter provided by seo packages
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
Αρέσει σε %d bloggers: