ΠΑΝΟΣ ΡΙΓΑΝΑΣ!!!! ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ!!!!

ΝΕΑ - ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ

ΠΑΝΟΣ ΡΙΓΑΝΑΣ!!!! ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ!!!!

 

Αυτό το άρθρο θα έχει μια ιδιαίτερη σημασία για κάποιους ανθρώπους ενώ για τους ποιο πολλούς καμία!!!!

Ένα παλικάρι ονόματι Πάνος Ριγανάς  να το πω με μια λέξη μας έβαλε τα γυαλιά με αυτά τα οποία λέει στο βίντεο που έχει αναρτήσει στο You tube  όπου και παραθέτω ποιο κάτω για να το δείτε!!!! Το τι λέει!;! Δεν θα σας το πω εγώ!!!! Θα αφήσω τον ίδιο να μας τα πει και μετά θα πω και γω αυτά τα οποία πρέπει!!!!

 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZlEV0fo0N90[/youtube]

 

SAMAN LYCAN

Πάνο φίλε!!!! Όλα αυτά τα οποία είπες είναι απολύτως σωστά!!!! Τα βιντεοπαιχνίδια δεν είναι τίποτα άλλο από ένα Μάτριξ μέσα σε ένα άλλο Μάτριξ και το 80% των παιδιών αλλά και μεγάλων έχουν γίνει υποχείρια τους σε τέτοια έκταση όπου δεν υπάρχει πλέον γυρισμός!!!! Μια λοιπόν διασκέδαση της ψυχής και του μυαλού αποδεικνύεται ο μεγαλύτερος εφιάλτης της εποχής μας!!!!

Δεν θα πω ότι δικαιολογώ τον εαυτό μου ότι δεν έχω αναφερθεί μέχρι σήμερα για τα βιντεοπαιχνίδια!!!! Όμως το έχω κάνει μεμονωμένα όπως για το παιχνίδι << Ρέζιντεντ Έβιλ >> με την επιχείρηση << Ομπρέλα >> αλλά και για τα παιχνίδια << Κολ οφ Ντιούτι >> όπου είχα αναφέρει ότι Κίσινγκερ έλεγε ότι αυτά τα παιχνίδια τα φτιάχνουν οι Ιλλουμινάτοι με σκοπό να μάθουν τα παιδιά να πολεμούν για τους πολέμους που οι ίδιοι οι Ιλλουμινάτοι θα φέρουν εις πέρας στον ερχομό των χρόνων…..!!!! ίσως να μην τα έχεις διαβάσει αυτά και ίσως ναι!!!! Γενικευμένα όμως δεν το έχω κάνει…. Θα το κάνω λοιπόν τώρα!!!!

Τα βιντεοπαιχνίδια πράγματι ειδικά τα τελευταία δέκα χρόνια έχουν μια τεράστια έξαρση γοητείας προς τα παιδιά…και γιατί να μην έχουν!;! Όμως αν κάποιος δει ποια παιχνίδια έχουν ποιο μεγάλη προτίμηση θα εκπλαγεί!!!! Είναι παιχνίδια δράσης, φαντασίας, και τρόμου!!!! Τα παιχνίδια τα οποία έχουν κάποια ατού γνώσεις και γυμναστικής ας το πούμε, γυμναστικής το λεγόμενο Wii αν και στην αρχή δείχνουν κάποιο ενδιαφέρον μετά ξεχνιούνται!!!!

Τώρα όμως τι κρύβεται πίσω από τα βιντεοπαιχνίδια!;! Είναι έτσι όπως τα λέει ο Πάνος!;!

Ας δουμε κάποια θέματα γύρω από αυτά:

Το 1972 παρουσιάστηκαν τα πρώτα βιντεοπαιχνίδια και σιγά – σιγά κέρδισαν ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς της ψυχαγωγίας!!!! Πλέον τα ηλεκτρονικά παιχνίδια παίζονται με διαφορετικές συσκευές: κονσόλες που συνδέονται με την τηλεόραση, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, συσκευές χειρός ακόμα και με τα κινητά τηλέφωνα!!!!Ορισμένα παιχνίδια συνδέονται στο Internet επιτρέποντας στους χρήστες να παίζουν με άλλα άτομα on-line!!!! Παράλληλα με τη διάδοση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στα παιδιά άρχισαν να προκύπτουν δεδομένα σχετικά με τις αρνητικές αλλά και τις θετικές επιπτώσεις τους στη συμπεριφορά, τη νόηση και την υγεία γενικότερα!!!!

Έχουν πραγματοποιηθεί πολλές μελέτες σχετικά με τις επιδράσεις των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στα παιδιά!!!! Ορισμένοι από τους επικριτές αυτών των παιχνιδιών επικεντρώνονται στο ότι συχνά περιλαμβάνουν αρνητικά εικονικά σενάρια (π.χ. αιματηρές μάχες) που μπορεί να προκαλέσουν: 1) Βίαιη συμπεριφορά έναντι των ζώων, αλλά και προς άλλους ανθρώπους, 2) Αύξηση της πιθανότητας χρήσης αλκοόλ και άλλων εθιστικών ουσιών αργότερα στη ζωή, 3) Μη σεβασμό των αρχών και των θεσμών της κοινωνίας που σε ακραίες περιπτώσεις λαμβάνουν τη μορφή εγκληματικών συμπεριφορών, 4) Καλλιέργεια ρατσιστικών προτύπων και αρνητικών σεξουαλικών στερεοτύπων (που κατόπιν μπορεί να εκδηλωθούν ως αρνητικές κοινωνικές και σεξουαλικές συμπεριφορές) και 5) χρήση βωμολοχιών και άσεμνων χειρονομιών, τις οποίες τα παιδιά πολλές φορές ενσωματώνουν άκριτα στις καθημερινές συναναστροφές τους!!!! Τα πλέον ανησυχητικά δεδομένα προκύπτουν από μελέτες που δείχνουν ότι τα παιδιά κατά κάποιο τρόπο << αποκτούν ανοσία >> έναντι του τρόμου της βίας, μιμούνται τις βίαιες συμπεριφορές που βλέπουν και η επιθετικότητά τους αυξάνεται όσο μεγαλώνει και ο χρόνος που παίζουν βίαια ηλεκτρονικά παιχνίδια!!!! Μάλιστα, όσο πιο ρεαλιστική και επαναλαμβανόμενη είναι η έκθεση στη βία, τόσο μεγαλύτερη είναι και η επίδραση στα παιδιά!!!! Επιπλέον, τα παιδιά που εμφανίζουν συναισθηματικές διαταραχές, προβλήματα συμπεριφοράς και μαθησιακές δυσκολίες, είναι πιθανό να επηρεαστούν περισσότερο από τις βίαιες εικόνες που βλέπουν!!!! Φυσικά, η απάντηση σε αυτές τις ενστάσεις είναι ότι και τα παραμύθια με μάγισσες και δράκους, με τα οποία μεγάλωσαν οι παλαιότερες γενιές, στην πραγματικότητα δεν στερούνται ούτε εκείνα βίαιων εικόνων!!!! Όμως, η διαφορά πιθανώς να βρίσκεται στον διαδραστικό χαρακτήρα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών!!!! Για παράδειγμα, το παιδί μπορεί να παλέψει, να πυροβολήσει και να σκοτώσει τους φανταστικούς αντιπάλους του σύμφωνα με το εικονικό σενάριο πολλών παιχνιδιών!!!!

Ο εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι ένα πραγματικό και μάλιστα αυξανόμενο πρόβλημα!!!! Συνήθως τα πλέον εθιστικά παιχνίδια είναι αυτά που παίζονται on-line στο Internet με τη συμμετοχή διαφορετικών παικτών!!!! Περιλαμβάνουν παιχνίδια ρόλων, πολλά επίπεδα δυσκολίας και δυνατότητα επικοινωνίας με άλλους παίκτες στο διαδίκτυο!!!! Συχνά τα παιδιά παίζουν και συνομιλούν ταυτόχρονα on-line!!!! Ο εικονικός αυτός κόσμος παρέχει έναν τρόπο διαφυγής του παιδιού από την πραγματική ζωή!!!! Είναι πιθανό να απορροφηθούν τόσο από αυτή την εικονική κατάσταση που να παραμελούν τις πραγματικές υποχρεώσεις τους στο σχολείο και αλλού!!!! Για αυτό θεωρείται ότι ο παράγοντας του χρόνου είναι σημαντικό!!!!. Η ενασχόληση με αυτά τα παιχνίδια για πάρα πολλές ώρες μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα και τελικά να οδηγήσει σε: 1) Πτωχές ικανότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας) Μπορεί να υπάρχει επικοινωνία μέσω του διαδικτύου, αλλά δεν αναπτύσσονται οι δεξιότητες στις οποίες στηρίζεται η διαπροσωπική επαφή των ανθρώπων, 2) Παραμέληση του ρόλου στην οικογένεια, των υποχρεώσεων στο σχολείο, αλλά και διαφορετικών δραστηριοτήτων που μπορεί να είχε αναπτύξει το παιδί) Η μειωμένη σχολική απόδοση είναι ένα σημαντικό ζήτημα που συνδυάζεται και με την απουσία παραδοσιακών δραστηριοτήτων καλλιέργειας του πνεύματος, όπως είναι το διάβασμα βιβλίων και 3) Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορεί να συμμετέχουν στην αύξηση του προβλήματος της παιδικής παχυσαρκίας). Στην οθόνη του υπολογιστή ένα παιδί μπορεί να γίνει ο νέος Ρονάλντο ή ένας ατρόμητος Ράμπο, αλλά στην πραγματικότητα δεν ασκεί κάποιους μύες πέρα από αυτούς που χρειάζονται για τον χειρισμό της κονσόλας ή του υπολογιστή!!!!

Τα παιχνίδια, που παίζονται στο διαδίκτυο, εκθέτουν τα παιδιά και σε άλλες μορφές κινδύνου!!!! Δεν είναι σίγουρο ότι πάντα οι άλλοι παίκτες, με τους οποίους επικοινωνούν on-line, είναι παιδιά της ηλικίας τους (και κυρίως ότι οι προθέσεις τους περιορίζονται στο να παίζουν μαζί)!!!! Επίσης, στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που περνάμε, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορεί να αποτελέσουν πρόβλημα για το πορτοφόλι μας!!!! Στις ΗΠΑ, ένα αγόρι 14 ετών χρησιμοποίησε την πιστωτική κάρτα της μητέρας του για να αγοράσει στο διαδίκτυο διάφορα βοηθήματα για το παιχνίδι του, όπως ένα μαγικό πολεμικό θώρακα δράκου και 100 στήλες φανταστικού χρυσού!!!! Η μητέρα του κατάλαβε τι είχε συμβεί μόνο όταν έλαβε την ειδοποίηση της τράπεζας με ένα απρόσμενο χρέος 600 δολαρίων!!!! Τέλος, η διατήρηση μιας ανοικτής σύνδεσης στο διαδίκτυο θέτει τον υπολογιστή και τα προσωπικά δεδομένα στους γνωστούς κινδύνους των κακόβουλων λογισμικών!!!! Συνεπώς, η εγκατάσταση ενός αποτελεσματικού προγράμματος ασφαλείας στον υπολογιστή γίνεται ακόμα πιο σημαντική εάν αυτός χρησιμοποιείται για on-line παιχνίδια!!!!

Και όμως παρόλα αυτά δεν είναι όλα αρνητικά με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια!!!! Σύμφωνα με μελέτες, τα παιχνίδια αυτά προσφέρουν και πλεονεκτήματα για τα παιδιά: 1) Ειδικά τα ανώτερα ποιοτικά παιχνίδια αποτελούν άσκηση του μυαλού και οξύνουν τη σκέψη, όπως η φυσική άσκηση γυμνάζει το σώμα!!!! Το μυαλό ανταποκρίνεται σε μεταβολές του περιβάλλοντος και των εμπειριών και η διαδικασία αυτή είναι εντονότερη σε πρώιμα στάδια ανάπτυξης!!!! Κατά αυτή την έννοια, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορεί να έχουν ευεργετική επίδραση για τη νοητική ανάπτυξη των παιδιών, 2)Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια απαιτούν κατανόηση των κανόνων και των σκοπών του παιχνιδιού) Αυτό μπορεί να ενισχύσει τις γνωσιακές ικανότητες του παιδιού και να προσφέρει εκπαιδευτικά οφέλη!!!! Τα κυριότερα εκπαιδευτικά πλεονεκτήματα αφορούν την αντίληψη, τη μάθηση και την κατανόηση των αιτίων!!!! Βελτιώνουν την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, την ταχύτητα της σκέψης, την παρατηρητικότητα σε λεπτομέρειες, την ικανότητα ταυτόχρονου χειρισμού καταστάσεων και τη δυνατότητα λήψης αποφάσεων, 3) Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορεί να βελτιώσουν τις κινητικές δεξιότητες των παιδιών (όπως ο συντονισμός ματιού – χεριού) και τις ικανότητες αυτές να τις αξιοποιήσουν για την επίλυση καθημερινών προβλημάτων, 4) Μπορεί να ενισχύσουν το πνεύμα της συνεργασίας και την ομαδικότητα όταν παίζονται ταυτόχρονα από πολλούς χρήστες και 5) Σημαντική είναι επίσης η εξοικείωση των παιδιών με την τεχνολογία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια!!!

Το κυριότερο όμως είναι ότι διάφορες μεγάλες νοσηλευτικές μονάδες του εξωτερικού, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια χρησιμοποιούνται για να ξεχαστούν τα παιδιά από τον πόνο και τις άλλες ενοχλήσεις που νιώθουν!!!!! Επίσης, χρησιμοποιούνται ως μέθοδος φυσιοθεραπείας καθώς μπορεί να βελτιώσουν τις κινητικές δεξιότητες και τον συντονισμό των κινήσεων μετά από τραυματισμούς!!!!

Μα ας κοιτάξουμε όμως το θέμα των κακών ας τα ονομάσουμε έτσι βιντεοπαιχνίδια, αυτά που έχουν κάποιο σκοπό!!!! Τι σκοπό!;! Την αποχαύνωση, την βιαιότητα, τον προσανατολισμό, ακόμα και των έλεγχο από κάποιους άλλους!!!!

Πολλοί είναι αυτοί που δεν γνωρίζουν ότι τα ποιο βίαια παιχνίδια αλλά και φαντασιώδεις προέρχονται από τρεις έως και τέσσερεις εταιρίες παγκοσμίως…..όπου το 10% από τα κέρδη τα παίρνει ο δημιουργός το άλλο δέκα η εταιρία και το 80% οι οικογένεια Ρόθτσιλντ όπου αυτή βρίσκεται πίσω από όλα αυτά!!!! Δεν το πιστεύετε!;! Για ψαχτείτε λίγο δεν θα σας τα δώσω όλα στο χέρι το έχω ξανά πει αυτό!!!!

Όμως φίλε Πάνο!!!! Να ήταν μόνο τα βιντεοπαιχνίδια θα έλεγα ότι κάπως μπορούμε να το μαζέψουμε….είναι και άλλα όμως όπως μουσική και τηλεόραση!!!! Και ειδικότερα η μουσική…..

Θα μου πεις τι δουλειά έχει με τα βιντεοπαιχνίδια!;! Και όμως έχει απόλυτα διότι τα ποιο πολλά παιχνίδια έχουν μουσικές φτιαγμένες από συγκροτήματα Χέβι Μέταλ ( όπως την μπλούζα που φοράς ), Μέταλ, Θρας Μέταλ, Νταρκ, Νταρκ Μεταλ κτλ. κτλ.!!!! Όπου είναι στα συμβόλαια τους υπογεγραμμένα να φτιάχνουν μουσική για κάποια ιδιαίτερα παιχνίδια βίας και φαντασίας με τέρατα βαμπίρ κτλ. κτλ.!!!!

Όσο για την τηλεόραση….!;!  Τι σχέση έχει!;!

Ας εξηγήσω όμως πρώτα κάτι…:

Για σένα Πάνο που πρώτη φορά αναρωτιέσαι την ύπαρξη ή όχι υποσυνείδητων μηνυμάτων στον κόσμο που μας περιβάλλει των βιντεοπαιχνιδιών, οφείλω να σε προειδοποιήσω ότι αυτά που θα διαβάσεις σε αυτή την εργασία, όπως και σε άλλα βιβλία που έχουν κατά καιρούς γραφτεί, θα σε κάνουν να δεις την κοινωνία των βιντεοπαιχνιδιών, της διαφήμισης, της μουσικής, της πολιτικής ακόμα και της γλώσσας με διαφορετικό μάτι!!!!!
Τα υποσυνείδητα μηνύματα υπάρχουν και είναι τόσο επιμελώς κρυμμένα που πολλές φορές είναι πρακτικά αδύνατον να τα αντιληφθεί κανείς!!!!
Κι εγώ όπως κι εσύ, ήμουν πεπεισμένος ότι όλα αυτά ήταν απλώς λόγια ανθρώπων με περιορισμένη αντίληψη, κολλημένων σε στερεότυπα και απαρχαιωμένες ιδέες….!!! Τελικά όμως αναρωτήθηκα μήπως ήμουνα κι εγώ σε αυτή την κατηγορία χωρίς καν να το έχω καταλάβει!!!!

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η σκέψη και η επικοινωνία μας απαρτίζονται από κανόνες και αυτοπεριορισμούς που αν μη τι άλλο μας αναγκάζουν να λειτουργούμε, τόσο ως άτομα όσο και ως σύνολο, με μία λογική που δεν αφήνει πολλά περιθώρια για εξερεύνηση άλλων διαστάσεων της ύπαρξής μας!!!! Ίσως, μελλοντικά, όταν ο άνθρωπος θα εξελιχθεί ακόμα περισσότερο και θα μάθει να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του εγκεφάλου του που προς το παρόν βρίσκονται σε λήθαργο, να υπερβεί τα σημερινά εμπόδια και να εξελιχθεί σε ένα πραγματικά σκεπτόμενο όν!!!!

Έτσι αποφάσισα να γράψω αυτά για τα βιντεοπαιχνίδια όπου μεταδίδουν τα υποσυνείδητα μηνύματα, που αν και σαν θέμα ξεφεύγει από τα όρια της γραφιστικής δημιουργίας, βρίσκεται σίγουρα μέσα στον ορισμό της οπτικής επικοινωνίας και της διαφήμισης τόσο από την δημιουργική όσο και από τη ρεαλιστική ( χειραγωγική ) πλευρά της!!!!

Σε πολλές περιπτώσεις ίσως να θεωρήσεις τα παραδείγματα ακραία αλλά τελικά, ακόμα και αν όλα είναι αποκύημα της φαντασίας των ερευνητών ( καθώς και των δικών μου ερευνών ), αυτό που θα σου μείνει θα είναι η αίσθηση της καχυποψίας και της εντονότερης κριτικής για όλα όσα, προς όφελος ορισμένων, προσπαθούν να σε πείσουν ότι είναι έτσι…
….και στις καταναλωτικές μέρες που ζούμε αυτό είναι ένα ιδιαίτερο χάρισμα…!!!!
Ας το δούμε όμως αλλιώς λίγο
Είστε καθισμένοι στην πολυθρόνα, καναπέ και παίζεται βιντεοπαιχνίδια!!!! Τα μάτια σας ακολουθούν τις εικόνες του παιχνιδιού και ο εγκέφαλος σας τις αναλύει σε κινήσεις , σε λέξεις, σε συμβολισμούς, σε συναισθήματα και κάνει τους απαραίτητους συσχετισμούς ώστε όλα αυτά να μορφοποιούνται σε αποδεκτές έννοιες ώστε να κερδίσετε!!!!
Αυτά σε συνειδητό επίπεδο!!!!! Διότι σκεφτείτε πόσα άλλα πράγματα συμβαίνουν αυτή τη στιγμή τα οποία καταγράφονται κατευθείαν στο υποσυνείδητο:
Κάθεστε πάνω σε μία σκληρή καρέκλα, τα πόδια σας δεν χωράνε καλά κι αυτό σας ενοχλεί, η μπλούζα που φοράτε σας στενεύει, η θερμοκρασία του χώρου σας ενοχλεί, ο φωτισμός του σπιτιού δημιουργεί σκιές στο χώρο, το φως που εναλλάσσεται από το παιχνίδι της τηλεόρασης, ο ήχος από τους από πίσω που μιλάνε ( από την οικογένεια σου ) και η φασαρία από το δρόμο, η πόρτα που ανοιγοκλείνει, το άρωμα της κολόνιας σας ή και του γονιού σας , γαστρικοί ήχοι από το στομάχι σας και μία αίσθηση πείνας, η πίεση της τσίχλας που μασάτε και η αίσθηση του πόνου από τη μελανιά που έχετε στο πόδι ενώ παράλληλα σκέφτεστε τα βραδινά σας σχέδια…..!!!!

…
Με αυτό το απλό παράδειγμα είναι φανερή η απίστευτη ικανότητα του εγκεφάλου μας αλλά και οι δυνατότητες εκμετάλλευσής του από αυτούς που έχουν τα ανάλογα συμφέροντα!!!!
Ας επεκταθούμε όμως…

Ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα θέματα της στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών, μουσικής τηλεόρασης  είναι η χρήση των υποσυνείδητων μηνυμάτων και το κατά πόσο αυτή μπορεί πραγματικά να επηρεάσει το θεατή!!!!
Τι εννοούμε όμως με τον όρο “υποσυνείδητη” και “συνειδητή” αντίληψη!;!
Μπορεί πραγματικά το συνειδητό να διαχωριστεί από το σύνολο του αντιληπτού!;!
Κατά πόσο το βιντεοπαιχνίδι  όταν χρησιμοποιεί πλάγιες -υποσυνείδητες- μεθόδους επηρεάζει περισσότερο το θεατή και σε ποιες κατηγορίες διακρίνονται!;!
Αυτά είναι ορισμένα από τα ερωτήματα που θα μας απασχολήσουν σε αυτή την έρευνα!!!

Υποσυνείδητο!!!!! Αυτό που βρίσκεται κάτω από τη μικρότερη αντιληπτή αίσθηση!!!! Βέβαια, οτιδήποτε πραγματικά κάτω της χειροπιαστής αίσθησης δεν μπορεί, κατ’ ορισμό, να γίνει αντιληπτό!!!! Έτσι, υποσυνείδητο γενικά θεωρείται οτιδήποτε βρίσκεται εκτός της συνειδητής αντίληψης!!!!

Πριν αναλύσουμε όμως την έννοια του υποσυνείδητου πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε τον τρόπο που ο εγκέφαλος συλλαμβάνει αναλύει και ταξινομεί μια εικόνα!!!!
Εάν παρατηρήσουμε τα μάτια ενός θεατή καθώς κοιτάζει μια εικόνα θα προσέξουμε ότι τα μάτια του αναπηδούν, ξεκουράζονται στιγμιαία και στη συνέχεια επεξεργάζονται νέους χώρους που παρουσιάζουν ενδιαφέρον., αποφεύγοντας τις περιοχές που έχουν έλλειψη σε έντονες αντιθέσεις φωτός!!!!

Στη συνέχεια, η εικόνα περνάει στον εγκέφαλο όπου ανάλογα με το τι βλέπει κάθε μάτι ο εγκέφαλος αναλύει το μήνυμα!!!! Είναι γνωστό ότι το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου επεξεργάζεται εντολές που έχουν σχέση με τη γλώσσα, το λόγο, τη γραφή, τους υπολογισμούς, την αίσθηση του χρόνου και του ρυθμού και των εντολών για σύνθετες κινήσεις!!!!  Αντίθετα το αριστερό ημισφαίριο αναλύει την αίσθηση του χώρου, οπτικοποιεί τα ερεθίσματα, αναγνωρίζει σχήματα, πρόσωπα και μελωδίες, κατανοεί και εκφράζει τα συναισθήματα και έχει μικρή ικανότητα στην κατανόηση του λόγου!!!!

Έτσι, αν θέλετε να εκτιμήσετε έναν πίνακα ζωγραφικής τοποθετήστε τον στην αριστερή πλευρά του οπτικού σας πεδίου ή για να απολαύσετε ένα τραγούδι ακούστε το με το αριστερό σας αυτί….. κάνε το Πάνο και θα δεις ….!!!!

Μία από τις χρήσιμες διαφορές ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια έχει σχέση με τη λήψη των αποφάσεων!!!! Ψυχολόγοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι παίρνουν πιο εύκολα ριψοκίνδυνες αποφάσεις όταν το αριστερό τους ημισφαίριο είναι πιο ενεργό από το δεξί, ενώ αυτοί οι οποίοι χρησιμοποιούν περισσότερο το δεξί τείνουν να είναι πιο προσεκτικοί και συγκαταβατικοί……!!!!

Τα πράγματα όμως περιπλέκονται από τη στιγμή που ο εγκέφαλος πρέπει να καταγράψει και να ταξινομήσει το ερέθισμα που έχει λάβει!!!! Και αυτό είναι ιδιαίτερα δύσκολο διότι ο τρόπος που ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται τα μηνύματα είναι πολύπλοκος!!!! Η αντίληψη επηρεάζει ολοκληρωτικά το μυαλό και το σώμα και εξαρτάται τόσο από τα κοινωνικοπολιτικά συστήματα της εκάστοτε εποχής όσο και από τον ίδιο τον άνθρωπο, δηλαδή τα συναισθήματα και τις γενετικές προδιαθέσεις του!!!! Έτσι για να αναλύσουμε τον άνθρωπο και να μπορέσουμε να εκμεταλλευθούμε τις “αδυναμίες” του πρέπει να τον βλέπουμε πάντα μέσα στο ευρύτερο χώρο που ζει!!!!

Υπάρχουν δύο ειδών μνήμες οι οποίες ακολουθούν την αρχική εισαγωγή των δεδομένων που αναλύουμε συναισθητικά!!!! Η μικρής διάρκειας και η μεγάλης διάρκειας μνήμη!!! Στην πρώτη χρησιμοποιούμε την ικανότητα της επιλεκτικής παρακολούθησης των γεγονότων που μας ενδιαφέρουν άμεσα και αποφασίζουμε αν και πόση πληροφορία θα αποθηκευτεί στη βραχέα μνήμη ενώ σημαντικά γεγονότα στα οποία δώσαμε βάρος παραμένουν για μεγάλες χρονικές περιόδους ή και για πάντα στη μνήμη μας!!!!

Η αντίληψη του ανθρώπου έχει άμεση σχέση με το αναμενόμενο!!! Πολλές φορές για παράδειγμα σε μια ταμπέλα βλέπουμε αυτό που θέλουμε να δούμε και όχι αυτό που γράφε!!!! Ιδιαίτερα όταν καλούμαστε να “ψυχολογήσουμε” κάποιον άλλο άνθρωπο, τότε τείνουμε στο να τον χαρακτηρίσουμε ανάλογα με την περιγραφή που μας εξυπηρετεί είτε λόγω του “εγώ” μας είτε επειδή ο φίλος μας, μας είπε ότι το άτομο αυτό είναι για παράδειγμα “ψυχρό, ανειλικρινές και κακόβουλο”!!!!

Το ενδιαφέρον στοιχείο όμως είναι ότι τα απόλυτα αισθητικά όρια διαφέρουν τόσο από άτομα σε άτομο όσο και από στιγμή σε στιγμή!!!! Μάλιστα έχει παρατηρηθεί ότι τα δυσάρεστα ή ανησυχητικά ερεθίσματα αργούν να καταγραφούν, ως μια αντιληπτική άμυνα!!!! Η έννοια της αντιληπτικής άμυνας είχε απορριφθεί από πολλούς ψυχολόγους μέχρι που επικυρώθηκε από την ανακάλυψη της εμπεδωμένης τέχνης!!!!
Σε πείραμα που διεξήχθη το 1949 παρατηρήθηκε ότι λέξεις όπως: ” πόρνη, βιασμός, πέος , ” οι οποίες προβλήθηκαν υπό μορφή Φλας αργούσαν να αναγνωριστούν σε σχέση με παρόμοιες αλλά πιο “καθαρές” λέξεις όπως: ” Πόρπη, βιτρό, πέφτω”!!!!

Σε πείραμα του 1992 ανατέθηκε σε φοιτητές να δουν φωτογραφίες ενός ατόμου που περνούσαν πολύ γρήγορα από την οθόνη!!!! Πριν από κάθε φωτογραφία προβαλλόταν μία υποσυνείδητη εικόνα!!!! Κάποιες εικόνες (όπως γλυκά γατάκια) χρησιμοποιήθηκαν για να κάνουν τους θεατές να αισθανθούν όμορφα ενώ κάποιες άλλες (όπως φωτιά) για το αντίθετο!!!! Το αποτέλεσμα ήταν να αλλάξουν την εντύπωση για το άτομο της φωτογραφίας!!!!

Τι είναι όμως αυτό που κινεί τον άνθρωπο!;! Και πως μπορούμε να υποκινήσουμε κάποιον να αναλάβει δράση, δηλαδή να αγοράσει για παράδειγμα το προϊόν τους!;! Τα κίνητρα ενεργοποιούν, διατηρούν και κατευθύνουν τη δραστηριότητα μας!!!! Και τα κίνητρα προέρχονται από τη αλληλουχία της ανάγκης, της ορμής, του στόχου και της επίτευξης αυτού!!!! Οι τρεις κυριότεροι τύποι κινήτρων είναι τα πρωταρχικά, τα διεγερτικά και τα δευτερεύοντα κίνητρα τα οποία έχουν εξελιχθεί στο να περιλαμβάνουν και κοινωνικά συστήματα όπως ασφάλεια, κοινωνική αποδοχή, απληστία, και επιθετικότητα!!!! Από τη στιγμή που κάποιος έχει κατανοήσει αυτή την απλή λειτουργία της ανθρώπινης υπόστασης είναι σε θέση να χειραγωγήσει σε ικανοποιητικό βαθμό τόσο το άτομο όσο και τη μάζα!!!!

Οι Επικεφαλίνες και οι Βήτα-Ενδορφίνες είναι δυο από τα ναρκωτικά που παράγει και χρησιμοποιεί ο εγκέφαλός μας και χημικά είναι σχεδόν όμοια με το όπιο!!!! Όταν ο εγκέφαλος μπαίνει σε καταληψία (trance) αυτές οι ουσίες εκκρίνονται και δημιουργούν μια αίσθηση ευφορίας στο άτομο!!!! Σε πειράματα υπό τον ερευνητή Herbert Krugman ( Χέρμπερτ Κρούγκμαν ) παρατηρήθηκε ότι καθώς οι θεατές έβλεπαν τηλεόραση, το δεξί ημισφαίριο δούλευε με τη διπλάσια ταχύτητα από το αριστερό, δηλαδή οι θεατές βρισκόντουσαν σε καταληψία και συνεπώς έπαιρναν τη “δόση” τους!

Σε σχετικό πείραμα παρατηρήθηκε ότι με την τοποθέτηση σε φιλμ ενός λευκού καρέ κάθε 32 δημιουργούνται 45 παλμοί/ sec!!!! οι οποίοι συλλαμβάνονται μόνο από το υποσυνείδητο και οι οποίοι είναι οι ιδανικοί για βαθιά ύπνωση!!!! Όχι παίζουμε!!!!
[ Είναι αξιοσημείωτο ότι αν αυξήσουμε τα στάνταρ 24 fps (καρέ ανά δευτερόλεπτο) σε 60 fps τότε έχουμε και φυσιολογικό ερεθισμό]!!!! [Eldon Taylor, Subliminal Communication].
Αναλογιστείτε τώρα ότι μέχρι την ηλικία των 16 το παιδί έχει περάσει γύρω στις 10.000 – 15.000 ώρες μπροστά στην τηλεόραση!!!!! (περισσότερες ώρες απ’ ότι στο σχολείο)!!!!


Ας περάσουμε όμως στον ήχο, ένα ακόμα μέσο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μετάδοση υποσυνείδητων -και σ’ αυτή την περίπτωση υπό-ακουστικών- μηνυμάτων…!!!!
Η ένταση του ήχου μετριέται σε Ντεσιμπέλ. Η ακοή μας ξεκινάει από το μηδέν και όταν φτάσει τα 180 προκαλεί άμεση κώφωση!!!! Η καταλληλότερη ένταση κυμαίνεται στα 60-80 ντεσιμπέλ!!!!

Τι γίνεται όμως όταν ηχογραφήσουμε ένα μήνυμα σε πιο χαμηλή ένταση!;! Το “ακούμε” ή όχι!;!
Ο ήχος μετριέται σε κύκλους ανά δευτερόλεπτο (Hz)!!!! Κάθε κύκλος ενός κύματος είναι στην πραγματικότητα ένας παλμός ήχου!!!! Ο άνθρωπος ακούει από τα 16Hz έως τα 20.000Hz.!!!! Δεν μπορούμε να ακούσουμε εξαιρετικά χαμηλές συχνότητες αλλά τις αντιλαμβανόμαστε ως ρυθμό, κάτι που τα βιντεοπαιχνίδια έχουν κατά βούληση!!!!  Έχει παρατηρηθεί ότι τέμπο από 48-70 bpms μειώνει τον καρδιακό και αναπνευστικό ρυθμό, αλλάζοντας έτσι τις κυρίαρχες εγκεφαλικές λειτουργίες!!!!

Σε πειράματα έχει αποδειχθεί η ικανότητα του εγκεφάλου να διακρίνει ήχους και λέξεις υποσυνείδητα ακόμα και όταν αυτές λέγονται ανάποδα ή είναι ηχογραφημένες σε υπό-ακουστικά επίπεδα!!!!

Η παλαιότερη τεχνική ηχογράφησης χρησιμοποιεί ένα κανάλι που ακολουθεί την ένταση του ήχου (του τραγουδιού), είναι αδύνατον να ανιχνευθεί χωρίς τη χρήση παραμετρικού ισοσταθμητή (equalizer) και είναι πατενταρισμένη!!!!
Στην ουσία υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις τρόποι για υπό-ακουστική προβολή:
Το λεγόμενο << μαύρο κουτί >> το οποίο αναφέραμε, η ψυχοακουστική απόκρυψη, το μασκάρισμα λευκού ήχου και το ανάποδο μασκάρισμα!!!! Η πιο συνηθισμένη μορφή τέτοιων μηνυμάτων είναι η τελευταία λόγω της ευκολίας της παραγωγής και κατανάλωσής της!!!!

Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι αντίθετα με την κοινή γνώμη, η ύπαρξη οποιασδήποτε μορφής υποαακουστικού μηνύματος προϋποθέτει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ανάλυσής του!!!! Εάν μετά από ανάλυση δεν βρεθεί κάποιο μήνυμα, τότε πολύ απλά το μήνυμα δεν υπάρχει!!!! Παράλληλα, για να υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα θα πρέπει το άτομα να βρίσκεται σε αρκετά κοντινή απόσταση από το αναπαραγωγικό μέσο!!!
{[…]Ο Philip Merikle, ψυχολόγος στο University of Waterloo του Ontario, ανέλυσε ακουστικά κασέτες από τρεις εταιρίες που πουλούν self-help tapes και δεν βρήκε κανένα ίχνος από υπό-ακουστικές φωνές στις εγγραφές!!!!  Ανέφερε ότι η έλλειψη ομιλίας σημαίνει έλλειψη ερεθίσματος και συνεπώς κανένα υποσυνείδητο αποτέλεσμα!!!!} [Article by Doug Stewart in the New Scientist, June 15, 1991


Στην οπτική αντίληψη υπολογίζεται ότι μόνο το 1/1000 της ολικής εικόνας που καταγράφει ο εγκέφαλος περνάει στο συνειδητό!!!! Το υπόλοιπο παραμένει σε λανθάνουσα μορφή στη μνήμη!!!!
Η εμπέδωση μοιάζει σαν ο καλλιτέχνης να έχει κρύψει κάποια πρόστυχη ή ταμπού εικόνα μέσα στην εικόνα ( ή ήχο μέσα σε μουσική )!!!!

Στην πραγματικότητα τίποτα δεν είναι κρυμμένο!!!! Αν ο θεατής εκπαιδευτεί στην αντιληπτική ελαστικότητα τότε η εμπέδωση γίνεται άμεσα διαθέσιμη στο συνειδητό!!!! Το μόνο πράγμα που είναι κρυμμένο στην εμπέδωση μίας εικόνας είναι αυτό που ο θεατής ή ακροατής κρύβει από τον εαυτό του!!!! Η απώθηση στο υποσυνείδητο είναι μία ασυνείδητη εργασία έτσι ώστε το άτομο να προστατεύει τον εαυτό του από αισθήματα και πληροφορίες που θα του προκαλούσαν σύγχυση και άγχος!!!


Η διπλή σημασία μίας λέξης ή εικόνας χρησιμοποιείται συχνά στη διαφήμιση, και σε βιντεοπαιχνίδια ( αλλά και στη καθημερινή ζωή ) διότι μπορεί να περάσει το επιθυμητό μήνυμα με τρόπο που η μία έννοια της λέξης να μην προκαλεί αλλά στο υποσυνείδητο να καταγράφονται όλες οι πιθανές προεκτάσεις αυτής της λέξης!!!!
[Περίπου 300 φοιτητές πανεπιστημίου ρωτήθηκαν πόσες φορές είχαν ακούσει το τραγούδι Beat It!.
Από το 97% που το είχαν ακούσει:
28% το είχαν ακούσει από 1-25 φορές
21% 26-50
26% 51-100
25% πάνω από 100 φορές
Το 51% των φοιτητών που το είχαν ακούσει πάνω από 50 θεωρήθηκαν οπαδοί και χρησιμοποιήθηκαν για περαιτέρω έρευνα!!!! Σε ανώνυμα ερωτηματολόγια οι μισοί παραδέχτηκαν ότι δεν είχαν ιδέα για το τι σημαίνει ο τίτλος Beat It!!!!  Οι υπόλοιποι προσπάθησαν να το λογικοποιήσουν προσφέροντας λύσεις όπως: beat the system, beat up or fight with someone etc!!!!  Όταν τους έγινε γνωστή η έννοια της ομαδικής ομοφυλοφιλικής αυτοϊκανοποίησης οι φοιτητές σχεδόν αυτόματα και ομόφωνα δήλωσαν την απέχθεια τους για το τραγούδι!!!! Πολλοί δήλωσαν ότι ένιωθαν ναυτία κάθε φορά που το σκεφτόντουσαν!!!!] [W. B Key]

Το ταχιστοσκόπιο εφευρέθηκε το 1962 από τον Dr. Hal Becker of Tulane University και είναι ένας προβολέας που σε συνδυασμό με μία οθόνη κινηματογράφου αναβοσβήνει λέξεις και εικόνες με πολύ μεγάλες ταχύτητες!!!!  Σύμφωνα με μελέτες η πιο κατάλληλη ταχύτητα για να υπάρξουν αποτελέσματα είναι 1/3000 second. Οι περισσότεροι άνθρωποι σε αυτή την ταχύτητα λαμβάνουν τα δεδομένα μόνο υποσυνείδητα, αν και ένα μικρό ποσοστό ατόμων είναι σε θέση να τα δει συνειδητά!!!!
Στη διαφήμιση και στον κινηματογράφο χρησιμοποιούνται πιο αργά ταχιστοκόπια της τάξης 1/10 έως 1/5 sec. διότι μεγαλύτερες ταχύτητες δεν μπορούν να ενσωματωθούν σε φιλμ ή βιντεοκασέτα!!!! Αυτά τα γρήγορα εναλλασσόμενα πλάνα (γνωστά ως quick cuts) χρησιμοποιούνται ευρέως σε βιντεοπαιχνίδια, σε ταινίες, σε διαφημίσεις, σε video clips και οπουδήποτε υπάρχει η ανάγκη να αυξηθεί το συναίσθημα!!!!

Αυτά τα πλάνα είναι υποσυνείδητα διότι αν και κανείς δεν είναι σε θέση να τα ανακαλέσει ένα προς ένα, η επίδρασή τους παραμένει αργοσβήνοντας στο μυαλό και δημιουργεί το ανάλογο συναίσθημα Αυτή η αίσθηση μπορεί να παρομοιαστεί με μετά-υπνωτική υποβολή. (post-hypnotic suggestion)!!!!
Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι η συνειδητή αναγνώριση περιεχομένου εξαρτάται από το ίδιο το περιεχόμενο. Για παράδειγμα, συναισθηματικές λέξεις αργούν μα καταγραφούν πολύ περισσότερο σε σχέση με ουδέτερες λέξεις!!!!


Ακόμα πιο αποτελεσματική και από τις ταχιστοσκοπικές προβολές είναι η χρήση της χαμηλής έντασης φωτισμού και ήχου, όπου τα περισσότερα βιντεοπαιχνίδια είναι έτσι ακριβώς!!!! Οι περισσότερες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στα περιοδικά έχουν υποστεί κάποιου είδους επεξεργασία (retouch)!!!! Έτσι, είναι πολύ εύκολο ο καλλιτέχνης, με έναν αερογράφο ή έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, να γράψει διάφορα μηνύματα όπως sex, kill, drink, eat, κτλ τα οποία να είναι τόσο διακριτικά γραμμένα στο φόντο ώστε να περνούν συνειδητά απαρατήρητα!!!! Με μία όμως πιο χαλαρή ματιά ο θεατής είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μπορέσει να τα διακρίνει!!!!

Το ενδιαφέρον είναι ότι πολλοί συνδυασμοί γραμμάτων μπορούν να μεταφέρουν την έννοια του sex όπως se, zx, xe, ex, κι έτσι είναι ακόμα πιο εύκολο να περαστεί το μήνυμα χωρίς να γίνει αντιληπτό!!!!
Παρόμοια, εάν ένα μήνυμα καταγραφεί σε κασέτα σε φάσμα ήχου που το ανθρώπινο αυτί δεν συλλαμβάνει και σε παράλληλο επίπεδο (stream) καταγραφεί μια απλή μουσική, τότε ο ακροατής λαμβάνει και τα δύο ερεθίσματα, τη μουσική συνειδητά και το μήνυμα ασυνείδητα!!!!


Δύο βασικά στοιχεία του κινηματογράφου και της τηλεόρασης είναι ο ήχος και ο φωτισμός του δεύτερου επιπέδου (background)!!!!
Και τα δύο έχουν ως σκοπό να υποστηρίζουν το πρώτο πλάνο, να δημιουργούν εντάσεις συναισθημάτων και να περνούν συνειδητά απαρατήρητα!!!!

Αν αναλύσουμε μία οποιαδήποτε σκηνή από ένα βιντεοπαιχνίδι  θα παρατηρήσουμε ήχους όπως βήματα, φωνές, αέρα, θρόισμα φύλλων κτλ και φωτισμούς όπως σκιές, αντανακλάσεις, φώτα κ.α.!!!! Όλα αυτά καταγράφονται απευθείας στο υποσυνείδητο ενώ ο θεατής προσέχει μόνο τους πρωταγωνιστές που μιλούν!!!!
Βέβαια αυτά τα στοιχεία δεν περιορίζονται στα βιντεοπαιχνίδια αλλά και στον κινηματογράφο αλλά επεκτείνονται και στον τύπο:

Τα αποτελέσματα των υποσυνείδητων ερεθισμάτων έχουν εξακριβωθεί σε τουλάχιστον δέκα περιοχές της ανθρώπινης συμπεριφοράς!!! Ο Βρετανός ψυχολόγος Norman Dixon, μελετώντας πάνω από 500 επιστημονικές έρευνες κατέληξε στο ότι: “η συμπεριφορά εξαρτάται από εξωτερικά γεγονότα πάνω στα οποία δεν έχουμε κανένα [συνειδητό] έλεγχο”!!!! [Dixon, Subliminal Perception]
[Οι περιοχές αυτές είναι:
1.Όνειρα (Dreams)
2.Μνήμη (Memory)
3.Συνειδητή Αντίληψη (Conscious Perception)
4.Συναισθηματική Απάντηση (Emotional Response)
5.Ορμώμενη συμπεριφορά (Drive-Related Behavior)
6.Αντιληπτικό Όριο (Perceptual Threshold)
7.Λεκτική Συμπεριφορά (Verbal Behavior)
8.Επίπεδα Προσαρμογής ή Κριτικές Αξίες (Adaptation Levels or Judgmental Values)
9.Αγοραστική Συμπεριφορά (Purchasing Behavior)
10.Ψυχοπαθολογία (Psychopathology)

Αυτή η λίστα των υποσυνείδητων περιοχών εύγλωττα δείχνει ότι ο άνθρωπος μπορεί να προγραμματιστεί πολύ εύκολα από αυτούς που ελέγχουν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας!!! Η συμπεριφορά του συνόλου είναι μετρήσιμη και θεωρείται προβλέψιμη σε σχέση με τις στατιστικές πιθανότητες!!!! Tα μέσα μας παρέχουν το σύστημα μέσα από το οποίο ελέγχεται η οικονομική αγορά!!! Οι άνθρωποι γίνονται πιο ευάλωτοι όταν η μάχη των πιστεύω υποστηρίζει βασικές πολιτιστικές κατηχήσεις!!!! [W.B. Key, The Age Of Manipulation, p.36].

Ας δούμε κάποια παραδείγματα:


Ο άνθρωπος προγραμματίζεται από την βρεφική ηλικία με κάποιες βασικές υποθέσεις και ιδέες οι οποίες είναι τόσο βαθιά ριζωμένες στο υποσυνείδητό του που όταν έρχεται η στιγμή να λάβει, για παράδειγμα, μία απόφαση δεν μπορεί ούτε ο ίδιος να αιτιολογήσει την επιλογή του αλλά εμμένει σε αυτή και την υπερασπίζεται σθεναρά!!!! Μία έρευνα που ξεκίνησε το 1917 από το Βιεννέζο νευροχειρούργο Otto Poetzle απέδειξε ότι όλες οι πληροφορίες που εισάγονται υποσυνείδητα εμφανίζονται στα όνειρα, πολλές φορές με συμβολική μορφή!!!! Παράλληλα, πιστεύεται ότι όσο πιο ευαίσθητο είναι το άτομο σε κάποιο θέμα τόσο πιο ευάλωτο σε υποσυνείδητα μηνύματα καθίσταται!!!! Έτσι, στην υποσυνείδητη διαφήμιση, ο σκοπός είναι το μήνυμα να μη γίνεται αντιληπτό ώστε να έχει και το μεγαλύτερο δυνατό αντίκτυπο στο θεατή!!!! Το δυνατό σημείο του υποσυνείδητου ερεθίσματος είναι ότι μπορεί να προκαλέσει ενέργεια μετά από μία χρονική περίοδο, παρόμοια με αυτή της μετά-υπνωτικής υποβολής!!!!

Μαθητές που συμμετείχαν σε υποσυνείδητα διαφημιστικά πειράματα για πάνω από 15 χρόνια ανακάλυψαν εκπληκτικές μνημονικές ικανότητες!!! ! Ακόμα και μετά από δέκα χρόνια, θυμόντουσαν όχι μόνο συγκεκριμένες διαφημίσεις που είχαν μελετήσει αλλά και τον τρόπο με τον οποίο είχαν ερευνηθεί καθώς και μία σειρά λεπτομερειών που αφορούσαν τους συμμαθητές τους όπως τα ρούχα που φορούσαν, τα ονόματά τους και άλλες μικρολεπτομέρειες!!!! Πολύ σημαντικό κατόρθωμα για μαθητές του χώρου της διαφήμισης αλλά και λόγω του ότι κατά μέσο όρο περνάνε στην αντίληψή μας γύρω στις 1.000 διαφημίσεις καθημερινά!!!!

Η συνειδητή μνήμη και αντίληψη μοιάζουν να περιορίζονται από την αυτόματη αντίδραση του ατόμου να αποκλείσει οτιδήποτε θεωρεί ότι τον ενοχλεί!!!! Αυτό έχει ως συνέπεια πολλές φορές να οδηγείται σε αντιδράσεις που απέχουν από τη φαινομενική λογική!!! Για παράδειγμα, όσο περισσότερο οι γονείς επιμένουν ότι η τηλεόραση κάνει κακό, τόσο το παιδί θα καθηλώνεται μπροστά της!!!!
Μια άλλη μορφή υποσυνείδητης επιθετικότητας είναι η λεγόμενη γκρίζα!!!!Ίσως να έχετε παρατηρήσει σε ταινίες ( ειδικά σε ακριβές παραγωγές  αλλα και σε βιντεοπαιχνίδια ) στιγμές όπου ο πρωταγωνιστής θέλοντας για παράδειγμα να ξεδιψάσει ανοίγει το ψυγείο και παίρνει τη Χ μάρκα!!!!  Δε σας θυμίζει τίποτα!!;!! Τότε δείτε την ταινία Swordfish:
Φυσικά αυτή δεν είναι και η μοναδική ταινία!!!!…

Το ενδιαφέρον είναι ότι από συζητήσεις με πολλούς σινεφίλ βγήκε το συμπέρασμα ότι για τους περισσότερους κάτι τέτοιο περνάει απαρατήρητο!!!! Και η καίρια ερώτηση είναι εφόσον οι θεατές δεν τη βλέπουν γιατί οι εταιρίες δαπανούν εκατομμύρια σε αυτού του είδους τη διαφήμιση!!;!! Μήπως όμως όταν θα πάνε την επόμενη φορά στο σούπερ μάρκετ θα αγοράσουν το συγκεκριμένο προϊόν χωρίς να σκεφτούν το γιατί!!;!! www.buythisnow.com

Στις μέρες μας έχει αναπτυχθεί άλλο ένα ηλεκτρονικό μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης, το διαδίκτυο, το οποίο φυσικά δεν μπορεί να μείνει έξω από τη φιλολογία των υποσυνείδητων μηνυμάτων!!!!  Ιδιαίτερα από τη στιγμή που είναι μια συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά με πολλές μελλοντικές προοπτικές.
Σερφάροντας στο διαδίκτυο, ψάχνοντας για πληροφορίες γι αυτό που γραφω, αναρωτήθηκα αν υπάρχουν κόμβοι που να ασχολούνται με το θέμα σε τεχνικό επίπεδο, δηλαδή να μεταδίδουν υποσυνείδητα μηνύματα.
Ανακάλυψα μόνο εφτά:

Στο site www.subliminalstuff.com υπάρχει ένα πείραμα σχετικά με το κατά πόσο βλέπουμε τα υποσυνείδητα καρέ και το τι συναισθήματα μας προκαλούν, στο οποίο η συγγραφέας πήρε μέρος και δυστυχώς ακόμα περιμένει το e-mail με τα αποτελέσματα!!! Ανεξάρτητα από αυτό πάντως, το site είναι πραγματικά ενδιαφέρον και σας συνιστώ να το επισκεφθείτε!!!!

Στο www.pages2send.com υπάρχει ένα υποσυνείδητο μήνυμα αγάπης το οποίο έχει και μουσική!!!!

Στο www.angelfire.com/ab/subliminalm υπάρχει ένα υποσυνείδητο κείμενο!!!!

Στο http://home.att.net/~scorh3/subliminal.html υπάρχει μία υποσυνείδητη αλληλογραφία!!!!

Στο www.gelb.com υπάρχει μια εταιρία κατασκευής υποσυνείδητων διαφημίσεων με ένα ειδικό πρόγραμμα Flash!!!!

Στο www.gimmeabuck.com υπάρχει το μήνυμα do it. Αν υπάρχει και κάποιο άλλο κρυμμένο, είναι άγνωστο!!!!

Και τέλος, το www.069fucking.com είναι ένα site με πορνό περιεχόμενο!!!!

Μέχρι εδώ περί αναλύσεως!!!!

Όλα αυτά είναι η μέθοδος των Δρακόντιων μέσο των Ιλλουμινάτοι ώστε να μπορούν να καθοδηγούν τον κόσμο στα δικά τους πιστεύω και θέλω….!!!! Τα βιντεοπαιχνίδια μεταά τον κινηματογράφο, την μουσική, την τηλεόραση, τις διαφημίσεις έχουν έλθει για να το επιβεβαιώσουν αυτό!!!!

Όμως φίλε Πάνο!!!!

Είναι στο χέρι του κάθε γονέα το πώς και το τι θα παίξει το παιδί πλέον!!!! Είπαμε υπάρχουν παιχνίδια σωστά αλλά και ελεγχόμενα από τους Καταραμένους από τον Άραλου!!!!

Θα μπορούσα να αναφέρω εκατοντάδες παιχνίδια αλλά αυτό θα ήταν σαν να τους κάνω διαφήμιση και δεν θα το ήθελα!!!! Από την άλλη όμως υπάρχουν άτομα τα οποία δεν μπορούν χωρίς αυτά και έχουν εθιστεί τόσο που πράγματι υπάρχει τεράστιο πρόβλημα!!!! Κάποιες μελέτες μάλιστα στις Η.Π.Α. έδειξαν ότι στο μέλλον κάποιοι για να μην πω αυτό που είπαν αυτοί ότι το 20% θα εμφυτεύει κάποια γκάτζετ στον εγκέφαλο τους ώστε να ζούνε εικονικά πλέον ότι κάνουν στα βιντεοπαιχνίδια σήμερα… και μέσο αυτού ο έλεγχος του νου θα πηγαίνει σύννεφο!!!!

Κάποιες κακές γλώσσες μιλάνε για το σύνδρομο << Εκτελεστές Σχολείων >> ότι μέσο του ελέγχου του και βιντεοπαιχνιδιών σκοτώνουν τόσους μαθητές και συμμαθητές τους…ως ένα πείραμα που όλο και ποιο επιτυχημένο βγαίνει!!!! Δεν μπορώ να πω ότι είναι υπαρκτό ή όχι αλλά εγώ προσωπικά το πιστεύω!!!!

Οπώς σου είπα Πάνο!!!! Θα μπορούσαν να δείξω και να πω πάρα πολλά αλλά θα έπρεπε να γράφω για μέρες για το θέμα αυτό διότι είναι μεγάλο και χωρίς τέλος!!!! Τι θα μπορούσε να γίνει….δεν ξέρω, δεν πιστεύω να μπορούσε να γίνει κάτι…είναι όπως η μπλούζα που φοράς!!!! Ενώ ξέρεις ότι το συγκρότημα αυτό αντιπροσωπεύει μια πολύ σκοτεινή κατάσταση το ακούς αλλά και φοράς την μπλούζα τους ώστε να  δείχνεις τι ακούς και να παρακινείς και άλλους να τους ακούνε….!!!! Όχι ότι είναι κακό αυτό έτσι για να ξηγιόμαστε…. Αλλά στις μέρες τις οποίες ζούμε σήμερα είναι πολύ περίεργες από πολλές πλευρές …τόσο περίεργες όσο κάποια βιντεοπαιχνίδια …..!!!!

Με κάποια λόγια εγώ αυτά είχα να πω…δεν μπήκα πολύ βαθιά στο ζήτημα το ποιοι και το πώς τα φτιάχνουν αλλά και με τι ερεθίσματα αν και κατά κάποιο τρόπο το έκανα…βέβαια ίσως είναι κάπως δύσκολο κάποιοι να το καταλάβουν ακόμα και εσύ Πάνο το πώς τα γράφω…. Ένα είναι σίγουρο όμως ότι δεν υπάρχουν υποσυνείδητα μηνύματα εδώ όπως στα βιντεοπαιχνίδια…..!!!!

Εσύ τα ονομάζεις παιχνίδια του Σατανά!!!! Εγώ τα ονομάζω επιλεκτικά εργαλεία ελέγχου από τους Καταραμένους Δρακόντειους από τον Άραλου….ας το πούμε ότι είναι ένα και το αυτό με αυτό που λες εσύ!!!!

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι πάντα καλά και να θυμάστε!!!!

Αν δεν πιστεύετε σε κάτι, δεν πάει να πει αυτό το κάτι ότι δεν υπάρχει!!!!

INVISIBLE LYCANS TEAM!!!

 

 


7 σκέψεις στο “ΠΑΝΟΣ ΡΙΓΑΝΑΣ!!!! ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ!!!!

  1. Πάντως σχετικά με αυτο το βίντεο προτείνω στους αναγνώστες πρίν ή και αφού δουν αυτο το βίντεο να ψάξουν και να δουν και τα υπόλοιπα βίντεο που έχει ανεβάσει στο channel του(κανάλι) του youtube ο Πανος Ριγανάς και όπως είπε και ο Saman να δουν καλά και το όνομα που έχει ή μπλούζα και θα μείνουν με την έκπληξη(ίσως βέβαια όχι και όλοι). Τώρα όπως το βλέπω ή τρολάρει ή ίσως για κάποιο γεγονός τα έχει χάσει ή και ίσως απλά τα εννοεί(μου φαίνεται για εμένα πάντως λίγο απίθανο το τελευταίο). Αυτό φυσικά δεν αναιρεί το γεγονός ότι όσα λέει έιναι ψέματα, αντιθέτως εγώ πιστεύω ότι είναι αλήθεια αλλά σε κάποια σημεία ξεφεύγει. Και για όσα έλεγε ότι κανένας ερευνητής ή “ερευνητής”(όπως νομίζετε πείτε το)δεν έχει απευθυνθεί σε αυτό το θέμα κάνει λάθος γιατί πράγματι και γώ όπως το θυμάμαι έχει κάνει αναφορές ο Saman Lycan για βίντεο games μέσα από τα σχόλια του και νομίζω και σε ένα άρθρο και από όσω θυμάμαι έχει αναφερθεί και ο Παναγιωτης Τουλατος για το θέμα αυτο στην εκπομπή του Αγγελου Αγγελατου. Πάντως είναι υπέροχο το άρθρο σου Saman!!!

  2. ΥΓ: Ενα μεγαλο μπραβο στον Πανο για ολα αυτα που ανεφερε και που ειναι τοσο σωστα!!!

    Πραγματικα συγκινουμαι οταν βλεπω ατομα απο τη νεολαια μας να αντιλαμβανονται το Ματριξ που μας εχουν
    επιβαλει και να βγαινουν μπροστα!!!

    Εδω θα ηθελα να αναφερω και το θεμα των “εξυπνων” – αποβλακωτικων τηλεφωνων που πραγματικα κανουν
    επισης τεραστια ζημια!!!
    Οταν βλεπω ολοκληρες παρεες νεων να καθονται μαζι και να μην μιλανε μεταξυ τους αλλα να επικοινωνουν μεσω
    των τηλεφωνων τους, με τον διπλανο τους η’ τον απεναντι δεν μπορω παρα να προβληματιστω!!!

    Καταργηση διαπροσωπικης επαφης και σχεσεων – ακτινοβολια – υποσυνειδητα μηνυματα – παρακολουθηση ανα πασα
    ωρα και στιγμη, ολα μαζι σε ενα πακετο, που το κουβαλας μαζι σου παντου, οικειοθελως!!!!
    Τι βολικοτερο για την νεα ταξη πραγματων και το Big Brother!!!!

    Τεραστια λαιλαπα σε ολο αυτο, μαζι με τα video games ειναι και τα λεγομενα “κοινωνικα δικτυα”….
    Νομιζεις οτι εχεις επαφη με ολο τον κοσμο, φιλους κλπ. και στην ουσια εισαι αποχαυνωμενος και εξαρτημενος μπροστα απο μια οθονη!!!!
    Χωρια που η πλειοψηφια των προφιλ ειναι πλασματικα και ψευτικα, με τους κινδυνους και την απογοητευση, την λεκτικη –
    ψυχολογικη βια και τις ανωμαλες ορεξεις του καθ’ ενος να καραδοκουν σε καθε γωνια του διαδικτυου που μας “ενωνει”!!!!

    Πρεπει να καταλαβουμε πως ο πραγματικος κοσμος ειναι εκει εξω και “να αδραξουμε τη μερα”…
    Κατι τοσο απλο αλλα και δυσκολο συναμα λογω της “φυλακης” που μας εχουν επιβαλει και οπου μαλλον “ιδρυματιζομαστε”
    σιγα σιγα, μερα με τη μερα….

    Ας δοκιμασουμε λοιπον το κοκκινο χαπι.. παω στοιχημα οτι η διασκεδαση, η δημιουργικοτητα, η επαφη και η χαρα μεσα μας,
    θα ειναι πολυ μεγαλυτερες απο των κενων, προσκαιρων και ψευτικων πολλες φορες συναισθηματων μπροστα απο μια τηλεοραση,
    εναν υπολογιστη η’ ενα κινητο….

    1. huancarlos!!!!

      ΔΥΣΤΗΧΟΣ …..ΔΥΣΤΗΧΟΣ….ΔΥΣΤΗΧΟΣ!!!!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΑΠΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΝ ΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΕΥΣΗ ΜΙΑ ΜΠΡΙΖΟΛΑΣ ……!!!!

      ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΑΛΟΥ ΦΤΥΝΩ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΟΝΧΗ ΧΑΦΙΕΔΕΣ!!!!!

      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!

      1. Aδελφε μου!!!! Καταραμενοι να ειναι ολοι αυτοι και το κακο που προκαλουν στον παλανητη και τη χωρα μας, να πεσει επανω τους
        εις την νιοστη!!!!! Θελουνε και κογχες…. Τρυπιος θα ειναι ο πλανητης τους και παω και στοιχημα….!!!!!
        Παντα θα υπαρχουν λιγοψυχοι, χαφιεδες, τσιρακια, δωσιλογοι και προδοτες…. Δεν ειμαστε ολοι ετσι…. Πιστη δελφε μου πιστη…..
        Καποια στιγμη οι λιγοι και καλοι θα ξυπνησουμε και θα βρεθουμε…. και οι παρεες πολες φορες γραφουν ιστορια οπως λεει
        και το τραγουδι….

  3. Φοβερο αρθρο Σαμαν, με στοιχεια για πραγματα που με εχουν προβληματισει κι’ εμενα πολλες φορες!!!

    Εαν ισχυουν εστω και τα μισα απ’ αυτα που λενε οι οι νευροψυχιατροι και οι ερευνητες εδω, μας προγραμματιζουν κανονικα
    και αυτο εξηγει πολλα.. Αν συνδιασουμε και χημικους αεροψεκασμους, ΗΑΑRP και οτι αλλο εχουν σκεφτει αυτοι οι ανωμαλοι
    και οι καταραμενοι, καταλαβαινουμε τι γινεται και πως η ελευθερη βουληση και η ελευθερια σκεψης ουσιαστικα πανε περιπατο….

    Αυτο ειναι ενα πραγματικο Ματριξ μιας πλασματικης ελευθεριας και πραγματικοτητας, με πολλες ακομη παραμετρους
    σιγουρα και πρωτη και καλυτερη αυτους που κινουν τα νηματα πισω απ’ ολα αυτα και παραμενουν αφανεις…

    Δεν μπορω να πιστεψω πως πισω απ’ ολα αυτα κρυβονται απλα καποια αρρωστημενα ανθρωπινα μυαλα!!!
    Υπαρχει κατι περισσοτερο εδω…

    Οπως μου εχει επισημανει επισης φιλος, γνωστος ερευνητης στο χωρο, καλο θα ειναι να κλεινουμε ολες τις ηλεκτρικες συσκευες
    απο τον κεντρικο διακοπτη τους γιατι ακομη και οταν ειναι σε αναμονη (πχ. τηλεοραση κλειστη με το φωτακι αναμενο), εκπεμπουν
    διαφορων ειδων υποσυνειδητα σηματα!!!

    Μολις χθες επισης μου ελεγαν για καθηγητη Ελληνικου πανεπιστημιου στον τεχνολογικο τομεα, που υποστηριζει ανοιχτα πως απο
    την τεχνολογια των τηλεορασεων plasma κ’ μετα μας παρακολουθουν απο τις οθονες αυτες μεσω νανοτεχνολογιας!!!!

    Αυτο θα μπορουσε να εξηγησει ισως και το “κοψιμο” ολων των εταιριων παραγωγης αυτων των τηλεορασεων και οθονων για την
    προωθηση της νεας τεχνολογιας (οι παλιες τηλεορασεις καταργηθηκαν εντελως μεσα σε 1 με 2 χρονια, με πραγματικο εμπαργκο
    και στα ανταλακτικα τους)!!!

Αφήστε μια απάντηση